اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

ترویج بی‌بند و باری دشمنان با فرهنگ بی‌حجابی در جامعه

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد بر تاثیر مثبت حجاب و عفاف در تحکیم بنیان خانواده اشاره و اذعان کرد: دشمنان در صدد ترویج بی‌بند و باری و از هم گسستن کانون خانواده در نظام اسلامی هستند.

ترویج بی‌بند و باری دشمنان با فرهنگ بی‌حجابی در جامعه

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نقش موثر و کارساز حجاب در زندگی فردی و اجتماعی افراد اظهار کرد: با داشتن پوشش اسلامی و سرلوحه قرار دادن آن به عنوان ارزش انسانی می‌توان در مقابل هرگونه حرکت ضد ارزشی ایستادگی و مقابله کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان کرد: دشمن با استفاده از روش‌های فکری و تبلیغاتی برخلاف دوره‌های قبل که خاک ایران را مورد حمله قرار داد، امروز و در برهه کنونی قلب جامعه خانه و خانواده را نشانه گرفته است.

این مسئول فرهنگی به برنامه‌های اجرایی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با طراحی برنامه‌های خاص سعی در تزلزل و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب را داشته و دارند و در برهه کنونی به بطن خانواده‌های ما نیز وارد شدند.

کمالوندی بیان داشت: پس از شکست دشمنان در جنگ تحمیلی آنان به فکر از بین بردن ارزش‌های جامعه افتادند و تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را از سال 68 با پایان جنگ تحمیلی آغاز و از شیوه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب و نظام کوتاهی نکردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرهنگ عفاف و حجاب از باورهای اصیل دینی است که با شناسایی مرزهای مفهومی حیا عفاف و حجاب که جان مایه فرهنگ عفاف هستند و با ابزار و شیوه‌های نو، مؤثر و اطلاعات جامعه شناسی و روان‌شناختی به جامعه تزریق می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت رعایت پوشش به عنوان ارزش انسانی، دینی و معنوی برای مصونیت از زشتی‌ها و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حجاب از مسائل ضروری دین مبین اسلام بوده و از دیدگاه قرآن رعایت نکردن آن از گناهان کبیره محسوب می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امروز دشمنان اسلام با واقف شدن به اهمیت تأثیر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان‌های خانواده در صدد ترویج بی‌بند و باری و از هم گسستن کانون خانواده در نظام اسلامی هستند.

کمالوندی اذعان کرد: حجاب اسلامی باید به عنوان ارزش انسانی مد نظر قرار گرفته شود و خانواده‌ها با رعایت حجاب اسلامی جامعه‌ای سالم و ناگسستنی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/82011/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول