اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز دانشجو

دانشجویان برتر دانشگاه ملایر تقدیر می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه ملایر از مراسم تقدیر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی دانشگاه ملایر همزمان با روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

دانشجویان برتر دانشگاه ملایر تقدیر می‌شود

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در 16 آذر ماه اظهار داشت: روز دانشجو نماد استکبارستیزی و عدالت‌خواهی دانشجویانی است که در راه اسلام و دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کردند.

وی ابراز داشت: این عدالت‌خواهی در تاریخ جمهوری اسلامی به نام این دانشجویان ثبت شده و سایر دانشجویان نیز در ادامه راه این شهیدان 16 آذر ماه را به عنوان روز دانشجو گرامی می‌دارند.

معاون فرهنگی دانشگاه ملایر دانشجوی واقعی را فردی برشمرد که به عنوان ادامه‌دهنده راه امام و شهدا و تابع امر ولایت فقیه  باشد.

وی تصریح کرد: امروز دانشجویان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، جهادی، فرهنگی و پژوهشی نشان داده‌اند که همواره برای اعتلای ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و بسیاری از این عزیزان نیز در این راه جان خود را فدا کرده که شهدای هسته‌ای از جمله آنان هستند.

مرادی در ادامه به برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه ملایر اشاره کرد و افزود: همزمان با روز دانشجو برنامه‌های مختلفی در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری کرسی‌ آزاداندیشی با موضوع نخبه‌پروری و فرار مغزها در این دانشگاه توسط جامعه اسلامی دانشگاه خبر داد و گفت: این کرسی آزاداندیشی به صورت پرسش و پاسخ و با حضور دانشجویان در سالن شهیدعاشوری دانشگاه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه ملایر از برگزاری همایشی با حضور مسئولان و میهمانان ویژه از استان و شهرستان در دانشگاه ملایر در بعد از ظهر 16 آذر ماه در تالار حافظ دانشگاه ملایر خبر داد.

وی ابراز داشت: در این مراسم باشکوه از دانشجویان، فعالان و برترین‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه تقدیر خواهد شد.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم از خانواده‌های معظم شهید احمدرضا احدی و شهید ساکی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/89013/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول