اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غیاب نماینده فدراسیون ووشو

مجدیان سکاندار هیئت ووشو خراسان جنوبی شد

مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی در غیاب نماینده فدراسیون با 10 رای مثبت به علی‌اکبر مجدیان اعتماد کرد و وی را برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت ووشو برگزید.

مجدیان سکاندار هیئت ووشو خراسان جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در جلسه بعد از ظهر امروز مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی در غیاب رئیس فدراسیون به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، علی‌اکبر مجدیان موفق شد، رای اعتماد اعضاء مجمع را کسب کند و برای چهار سال با حکم تنفیذ رئیس فدراسیون سکاندار هیئت شود.

علی‌اکبر مجدیان که از سال 87 ریاست هیئت ووشو خراسان جنوبی را بر عهده دارد به ارائه گزارش عملکرد هیئت پرداخت و اظهار داشت: ورزش رزمی ووشو از جمله رشته‎های پایه و جذاب ورزشی است که به‌دلیل عدم تبلیغات مناسب، مردم شناخت کافی از این رشته ورزشی ندارند.

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در سال جاری را 270 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: از این تعداد ورزشکار جذب شده 90 نفر خانم بوده که در سه شهرستان بیرجند، قاین و فردوس مشغول فعالیت هستند.

مجدیان خاطرنشان کرد: تعداد 13 نفر به کلاس‎های مربیگری اعزام شده‎اند و 35 داور نیز با هیئت ووشو در برگزاری مسابقات استانی همکاری دارند.

وی با بیان اینکه در سال جاری هیئت ووشو در تمامی شهرستان‎های خراسان جنوبی فعال می‎شود، تاکید کرد: با ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎های استان مکاتباتی در راستای معرفی رئیس هیئت ووشو انجام شده است که در صورت استقبال، نسبت به فعال شدن هیئت ووشو اقدام می‎شود.

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی به اعتبار یک میلیون تومان جذب شده در سال گذشته از اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در سال جاری هیچ کمکی از منابع دولتی دریافت نداشته‎ایم و برای جذب اسپانسر نیز با 30 شرکت و موسسه مالی مکاتبه شده است که امید است مساعدتی حاصل شود تا هیئت بتواند تقویم ورزشی خود را اجرایی کند.

مجدیان یادآور شد: آموزش و پرورش از پتانسیل نیروی دانش‎آموزی و مربی تربیت بدنی خوبی برخوردار است و می‎تواند مهمترین پایگاه آموزشی ورزش ووشو باشد ولی به دلیل اینکه دارای مجوز فعالیت در این رشته نیست ما را دچار مشکل کرده است.

در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو تعداد 15 نفر متشکل از نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‎های ورزشی، دو نفر از روسای ادارات ورزش و جوانان، دو نفر از روسای هیئت‎های شهرستان‎ها، نماینده آموزشگاه‎های آموزش و پرورش و مسئولان حراست و امور مالی و اموال هیئت‎های ورزشی استان حضور داشتند.

در جلسه رای‎گیری بعد از ظهر امروز مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو، علی‌اکبر مجدیان با کسب 10 رای مثبت از مجموع 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ووشو انتخاب شد.

انتهای پیام/69014/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول