اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

وظیفه استاندار قزوین سنگین است/ رشد استان در گرو همدلی دستگاه‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: استاندار جدید قزوین وظیفه سنگینی برای توسعه و پیشرفت استان بر عهده دارد.

وظیفه استاندار قزوین سنگین است/ رشد استان در گرو همدلی دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز در دیدار با استاندار جدید که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: وظایف استاندار جدید در مجموعه استانداری بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

وی افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان و مردم شهیدپرور استان قزوین باید با همدلی و همکاری با یکدیگر گام‌های اساسی برای رشد و تعالی استان بردارند.

امام جمعه قزوین با اشاره به توانمندی استان قزوین در تمام بخش‌ها عنوان کرد: این استان در بخش‌های مختلف علمی، کشاورزی و صنعتی پیشرو استان‌های دیگر است بنابراین باید بتوانیم موانع و مشکلات موجود را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

باریک‌بین با قدردانی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه استان و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در انتخاب استاندار جدید تصریح کرد: باید از تلاش همه این افراد به خصوص رئیس‌جمهور در انتخاب استاندار قزوین تشکر و قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های احمد عجم استاندار سابق گفت: استاندار سابق نیز در استان قزوین تلاش‌های زیادی را برای پیشرفت و تعالی استان قزوین انجام دادند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به سوابق اجرایی استاندار جدید بیان کرد: استاندار جدید قزوین در سوابق اجرایی در فرمانداری و استانداری قزوین کارنامه موفقی دارد و امیدواریم با جدیتی که همواره داشته در انجام وظایف این مسئولیت سنگین نیز کارنامه قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.

باریک‌بین با اشاره به تلاش‌های مرتضی روزبه در مدیریت مؤسسه نبویه مسجدالنبی(ع) قزوین خاطرنشان کرد: وی در این مؤسسه خدمات ارزشمندی برای عمران و آبادی مسجدالنبی(ع) قزوین داشته که جای قدردانی است.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: استاندار جدید وظیفه سنگینی در توسعه و پیشرفت استان قزوین بر عهده دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق این تعهد انجام شود.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول