اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

استاندار قزوین سریع‌تر انتخاب شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اصرارمان بر این است که هرچه سریع‌تر استاندار قزوین تعیین تکلیف شده و یک ثبات مدیریتی در استان حاکم شود.

استاندار قزوین سریع‌تر انتخاب شود

داوود محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص تأخیر در روند انتخاب استاندار قزوین اظهار داشت: در گفت‌وگویی که با دوستان در وزارت کشور داشته‌ایم مقرر شد که به زودی استاندار قزوین مشخص شود.

وی افزود: با وجود اینکه در فصل بودجه قرار داریم و همین‌طور نیاز است که مدیریت‌های جدید در استان اعمال شود به وزارت کشور تأکید کرده‌ایم که هرچه زودتر در خصوص استاندار قزوین تعیین تکلیف کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین تذکری را نیز در این خصوص به وزیر کشور داده‌ایم که هر چه زودتر انتخاب استاندار قزوین  تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیداری که صبح یکشنبه با قائم مقام وزیر کشور داشتیم، وی قول داد تا در اسرع وقت تکلیف استاندار قزوین مشخص شود.

محمدی عنوان کرد: تأخیر در انتخاب استاندار قزوین به وزارت کشور مربوط می‌شود ولی نمایندگان و امام جمعه قزوین تأکید دارند که هرچه سریع‌تر استاندار انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص گزینه احتمالی باید بگویم که در حال حاضر چیزی مشخص نیست و هنوز خود وزارت کشور هم به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

این مسئول ادامه داد: انتخاب استاندار وظیفه وزارت کشور است و این وزارتخانه باید سریع‌تر اقدام کند.

محمدی یادآور شد: البته آنها هم می‌گویند که انتخاب استاندار قزوین در حال بررسی است و از آنجایی که این استان از اهمیت بالایی برخوردار است، مانند سایر استان‌های باقی مانده در حال بررسی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان داشت: به عنوان نماینده و خادم مردم اصرارمان بر این است که هرچه سریع‌تر استاندار قزوین تعیین تکلیف شده و یک ثبات مدیریتی در استان حاکم شود.

انتهای پیام/77007/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول