اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس:

نمایندگان مجلس و آیت‌الله باریک‌بین گزینه نهایی استانداری قزوین را اعلام کردند

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس از هماهنگی نمایندگان استان قزوین با آیت‌الله باریک‌بین در خصوص انتخاب استاندار قزوین خبر داد و گفت: گزینه پیشنهادی ما، همان گزینه آیت‌الله باریک‌بین است و گزینه دیگر معرفی نمی‌کنیم.

نمایندگان مجلس و آیت‌الله باریک‌بین گزینه نهایی استانداری قزوین را اعلام کردند

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انتخاب استاندار جدید قزوین و طولانی شدن فرآیند آن، اظهار داشت: وزارت کشور یک لیست سه نفره به نمایندگان داده تا آن را ارزیابی و در خصوص افراد نظر بدهیم.

وی افزود: همچنین صبح یکشنبه که رئیس جمهور نیز برای دفاع از وزیر ورزش در مجلس حضور داشتند، حجت‌الاسلام ابوترابی نایب‌ رئیس نخست مجلس شورای اسلامی نیز نظرات نمایندگان را به آقای روحانی انتقال داده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحانی در خصوص انتخاب سریع‌تر استاندار قزوین قول‌هایی داده که امیدواریم هرچه سریع‌تر درست شود.

این مسئول ادامه داد: ما نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام ابوترابی هماهنگ کامل را با آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان داریم.

نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هماهنگی نمایندگان با آیت‌الله باریک‌بین منجر به توافق بر یک گزینه شده و در حقیقت هم نمی‌خواهیم که گزینه دیگر را معرفی کنیم.

عباسپور عنوان کرد: البته وزارت کشور هم مخالف نیست، ولی باید ببینیم که به چه دلیل دولت مخالفت می‌کند.

وی اذعان داشت: زمان انتخاب استاندار بستگی به دولت دارد و به نمایندگان مربوط نمی‌شود وگرنه ما زمان را به مردم  اعلام می‌کردیم.

این مسئول در پایان یادآور شد: ولی در کل باید بگویم که مجمع نمایندگان با نظر آیت‌الله باریک‌بین هماهنگ است و گزینه پیشنهادی ما هم، همان گزینه آیت‌الله باریک‌بین است.

انتهای پیام/77007/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول