اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

وزارت کشور استاندار مورد نظر نمایندگان را برای قزوین انتخاب نکرده است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: وزارت کشور نظر نمایندگان را خواسته بود و ما هم شش نفر را اعلام کرده‌ایم که فعلا نظر ما را اجرا نکرده است.

وزارت کشور استاندار مورد نظر نمایندگان را برای قزوین انتخاب نکرده است

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در مورد تأخیر انتخاب استاندار قزوین اظهار داشت: در کنار سه استان باقی مانده تکلیف استاندار قزوین هم مشخص نیست و همه چیز بستگی به دولت تدبیر و امید دارد.

وی ادامه داد: وزارت کشور نظر نمایندگان را خواسته بود و ما هم شش نفر را اعلام کرده‌ایم که فعلا نظر ما را اجرا نکرده‌ است و با گزینه‌های ما موافقت نکرده‌اند، البته هنوز چیزی مشخص نیست و احتمال دارد که گزینه نمایندگان را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: زمان انتخاب استاندار هم هنوز مشخص نیست و وزارت کشور زمان انتخاب را به ما اعلام نکرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت‌های رئیس جمهور در مورد رئیس جمهور سابق گفت: صحبت‌های آقای روحانی بی‌انصافی بود، زیرا دولت نهم و دهم خدمات زیادی به مردم کرد.

حسینی ادامه داد: آقای روحانی می‌گوید که رئیس جمهور سابق فقط برای ما قرض گذاشته است، ولی باید در نظر داشته باشیم که از یک طرف ایران تحریم بوده است و از طرف دیگر کشورهای خارجی پول نفت ایران را نمی‌دادند و در حال حاضر نزدیک به 50، 60 میلیارد از کشورهای خارجی طلب داریم و نزدیک به 33 میلیارد هم ذخیره ارزی داریم.

وی خاطرنشان کرد: این حرف‌هایی که آقای روحانی زدند، مشتری عوام هم ندارد چه برسد به خواص، ولی یک سری افراطیون و کسانی که با احمدی‌نژاد مخالف هستند، حرف‌های ایشان را تأیید کردند.

وی اظهار داشت: آقای روحانی با این گونه صحبت کردنشان فقط مردم را نسبت به خود بدبین کردند، در کارها باید انصاف داشته باشیم و بگوییم که دولت قبلی کارهای خوبی کرده است، ولی نقطه ضعف‌هایی هم داشته است که ما درصدد برطرف کردن آنها هستیم نه اینکه بگوییم تا سال 83 کار اساسی در کشور شده است و تا سال 92 کار خاصی صورت نگرفته است.

وی در خصوص توضیح روحانی در مورد گندم یادآور شد: در ایران گندم تولید شده است و کشاورزان آن را به دلالان فروخته‌اند و آنها هم گندم را به کشورهای دیگر صادر کرده‌اند، پس اینکه بگوییم تولید نشده است، درست نیست.

حسینی افزود: اتفاقا در سال‌های اخیر کشاورزی رونق خاصی هم گرفت، به طور مثال در منطقه خودمان در مورد تولید کشمش، قبل از دوره آقای احمدی‌نژاد، باغداران، باغ‌های خودشان را خشک می‌کردند، ولی اخیرا مشاهده می‌کنیم که با رونق گرفتن صادرات کشمش، مردم به باغداری رو آورده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کل باید بگویم که در صحبت‌های آقای روحانی انصاف وجود نداشت.

حسینی اظهار داشت: اگر دولت دهم به حاشیه‌سازی نمی‌پرداخت دولت موفقی بود، اما حاشیه‌سازی موجب شد که خیلی از مشکلات برای جامعه صورت گیرد و این را هم باید بگوییم که احمدی‌نژاد کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی ادامه داد: همین مسکن مهری را که آقای احمدی‌نژاد انجام داد، قریب به اتفاق این مردم واقعا نمی‌توانستند صاحب خانه شوند و مسکن مهر آنها را دارای خانه کرد، البته طبیعی است که دولت با مشکل هم مواجه می‌شود، زیرا دولت جمهوری اسلامی آمده است که به محرومان و مستضعفان برسد و امام هم فرمودند که من یک موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم.

حسینی در خصوص گزارش 100 روزه دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: ما که گزارشی مشاهده نکردیم و فقط دیدیم که دولت گذشته را محکوم کردند.

انتهای پیام/77007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول