اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سروآباد خبر داد

حمایت کمیته امداد از 10 هزار مددجوی سروآبادی

مدیرکمیته امداد سروآباد از حمایت این نهاد از 10 هزار نیازمند در این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 10 هزار مددجوی سروآبادی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا خوشبخت عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری این شهرستان اظهار کرد: 10 هزار نفر از جمعیت 50 هزار نفری شهرستان سروآباد زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

به گفته وی، 360 نفر از این تعداد ایتام زیر 15 سال هستند که توسط بیش از یک‌هزار حامی حمایت می‌شوند.

مدیر کمیته امداد سروآباد با بیان اینکه 650 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد دانش‌آموز و 350 نفر دانشجو هستند، بیان کرد: این افراد در سرفصل‌های مختلف از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

خوشبخت تصریح کرد: تلاش در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است که به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی در ادامه به اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این مرکز با محوریت مساجد افتتاح می‌شود.

به گفته مدیر کمیته امداد سروآباد، شناسایی خیرین، افراد افتخاری محلات، ایتام و نیازمندان محله از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مراکز در سطح استان و شهرستان‌هاست.

خوشبخت با بیان اینکه این مرکز به صورت هیئت امنایی و با نظارت مستقیم کمیته امداد امام اداره می‌شود، اضافه کرد: کمک‌های خیرین از طریق این مراکز جمع‌آوری و در بین نیازمندان با اولویت مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مددجویان و نیازمندان را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری عنوان کرد و گفت:‌ این مرکز گوشه‌ای از خدمات انجام‌ شده حوزه مشارکت‌های مردمی را با نظارت کمیته امداد امام انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد سروآباد تصریح کرد: در فاز نخست اجرای این طرح در این شهرستان شهردار سروآباد و اعضای شورای اسلامی شهر مکانی را به‌صورت رایگان در اختیار امداد قرار داده‌اند.

خوشبخت خواستار حمایت بیش از پیش مسئولین به منظور اجرای هرچه بهتر طرح مراکز نیکوکاری در سروآباد شد و ابراز امیدواری کرد این طرح موجب رفع مشکلات و ایجاد بسترهای مناسب برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شود.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول