اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ارومیه خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت برای 1410 مددجو در ارومیه

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه گفت: امسال یک هزار و 410 نفر از مددجویان ارومیه‌ای در کلاس‌های آموزش بهداشت کمیته امداد شرکت کرده‌اند.

برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت برای 1410 مددجو در ارومیه

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌ای و بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده در کمیته امداد به خانواده‌های زیر حمایت است که بازخوردهای مطلوبی نیز در میان این خانواده‌ها به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در طول هشت ماه گذشته یک هزار و 410 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ارومیه و حومه در کلاس‌های آموزشی بهداشت کمیته امداد این شهرستان شرکت داشته‌اند.

حسین‌زاده با اشاره به استقبال مددجویان از برگزاری این کلاس‌ها، گفت: در سال جاری حدود 47 کلاس آموزشی بهداشت برای مددجویان ارومیه‌ای برگزار شده است.

وی با اشاره به فقر امکاناتی و عدم دسترسی عموم این خانواده‌ها به منابع درست اطلاعاتی بهداشتی، بر اهمیت برگزاری این کلاس‌ها تأکید کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه از همکاری گسترده مراکز آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در تشکیل و برگزاری این کلاس‌ها خبر داد و گفت: برای برگزاری این کلاس‌ها از مربیان مجرب و با صلاحیت استفاده می‌شود تا انتقال اطلاعات بهداشتی به نحو موثر و مطلوب‌تری صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: در پایان این کلاس‌ها برای هر یک از مددجویان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها بسته‌های بهداشتی اهدا می‌شود.

حسین‌زاده هزینه برگزاری این کلاس‌ها و ارائه بسته‌های بهداشتی را افزون بر 47 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/61006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول