اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

شهردار جدید گلوگاه بابل معرفی شد

با جضور فرماندار بابل، شهردار جدید گلوگاه بندپی شرقی بابل معارفه شد.

شهردار جدید گلوگاه بابل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی امشب در مراسم  معارفه شهردار جدید گلوگاه بندپی‌شرقی بابل با آرزوی موفقیت برای حسن‌پور، شهردار منتخب گلوگاه شرقی، اظهار داشت: ما و شهروندان به وضع موجود قانع نبوده و از شهردار جدید انتظار داریم به فکر توسعه انتظاری نبوده بلکه در مسیر توسعه آرمانی گام بردارد زیرا انقلاب ما انقلاب آرمانی است.

وی تصریح کرد: شهردار باید با همین امکانات موجود به توانمندی و پیشرفت دست یابد زیرا موفقیت در امور صرف داشتن تجهیزات نیست بلکه به داشتن ایمان و تلاش است، باید با توجه به ظرفیت موجود منطقه دستاورد ارزنده‌ای برای مردم مهیا کرد.

مهدوی با بیان اینکه هدف مسئولان باید خدمت به خدا با محوریت خدمت به مردم باشد،گفت: نیرومند بودن در دین،در نرم‌جویی دوراندیش،ایمان توام با یقین وجدیت و تلاش در کار از خصلت مومن است.

فرماندار بابل، حریص در طلب دانش را از فاکتورهای مهم موفقیت مومن دانست و تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب بی‌بدیل در جهان بود زیرا زمینه موفقیت در دانش را فراهم کرد،دانشمندان ما در شرایط بسیار سخت به دانشی دست یافتند که سبب شد کشور ما را صاحب چهار کشور برتر در دستیابی به دانش کلیدی کند.

وی با اشاره به اینکه هفت کشور دنیا به این دانش برتر دست یافتند و کلاهک هسته‌ای بیش از نیاز خود دارند اما کسی در مقابل آنها قد علم نکرد و مدعی نشد،امروزه ایران جزو هشت کشور دارنده دانش هسته‌ای و کشورهای پوشالی در مقابل او ایستادند با وجود اینکه می‌دانند کشور ما دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و اصلا نیاز به تولید آن ندارد.

مهدوی اذعان داشت: سلاح هسته‌ای که ایران به دنبال آن است تفکر و اندیشه است و سعی دارد دنیا را با قدرت ایمان خود به دست بگیرد.

وی افزود: مخالفت دشمن از ما بابت سلاح هسته‌ای نیست بلکه از این می‌ترسد که ایران این دانش را کامل کرده و سبب ارتقاء ایمان مردم جهان شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه مسئول موفق در هدایت فعال و در نیکوکاری معتدل و پایدار است، تصریح کرد: ایران برای ارتقا بشریت درصدد صدور دانش هسته‌ای است و با ایمان و دانش هسته‌ای دنیا را در دست می‌گیرد و ما با دانش، انقلاب و دین اسلام را صادر می‌کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم در حکمی از سوی استاندار مازندران مصطفی حسن‌پور به عنوان شهردار جدید منصوب و از زحمات عبادیان شهردار قبلی با لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/86009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول