اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مادوان خبر داد

انتخاب گزینه نهایی شهردار مادوان/ تودیع و معارفه فردا برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مادوان از انتخاب گزینه نهایی شهرداری مادوان خبر داد.

انتخاب گزینه نهایی شهردار مادوان/ تودیع و معارفه فردا برگزار می‌شود

محمدرضا یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از نهایی شدن گزینه شهرداری مادوان خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر مادوان بعد از جلسات متعدد، آقای آیت‌الله لطیف‌پور را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند و وی از فردا به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید مادوان فردا ساعت 12 و نیم ظهر در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم تحقیقات این استان در بلهزار برگزار می‌شود، تصریح کرد: لطیف‌پور از کارکنان کمیته امداد شهرستان بویراحمد است که امید داریم بتواند با سابقه روشنی که دارد شهر مادوان را از وضعیت فعلی در ابعاد مختلف خارج کند.

وی ادامه داد: شهردار انتخاب شده از سوی شورای شهر مادوان دارای مدرک کارشناسی عمران است و چندین سال به عنوان مسئول عمران و ساختمان کمیته امداد فعالیت کرده است.

یزدان‌پناه، شهردار گراب لوداب را از دیگر سوابق لطیف‌پور برشمرد و گفت:‌ با حمایتی که اعضای شورای شهر از وی خواهند داشت، انتظار داریم که شهروندان مادوان، زندگی در شهری بهتر و با برنامه‌تر را تجربه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه این شهر تازه‌تأسیس نیاز به اقدامات زیرساختی زیادی دارد، ابراز داشت: رفع همه مشکلات شهری در مادوان نیاز به همت و کار مضاعف شهردار و حمایت و مشارکت همه‌جانبه مردم و سایر مسئولان دارد.

این نماینده مردم در پارلمان محلی مادوان یادآور شد: اگر مردم در برنامه‌های شهری عنصر اصلی و همکار نباشند نباید به موفقیت مدیریت یک شهر دل بست.

یزدان‌پناه اضافه کرد: اتفاق‌نظر همه اعضای شورای شهر مادوان و رأی قاطع به آقای لطیف‌پور می‌تواند پشتوانه خوبی برای ادامه کار وی باشد.

وی با توضیح بیشتر در مورد جزئیات برنامه تودیع و معارفه، گفت: شهردار مادوان از فردا کار و تلاش برای آبادانی این شهر را در سایه حمایت اعضای شورا و مشارکت مردم آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/82005/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول