اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

برپا نشدن مراسم تودیع و معارفه دلیل بر کم کاری نیست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: برپا نشدن مراسم تودیع و معارفه دلیل بر کم کاری دستگاهی خاص یا نگاه خاص به شخصیتی نیست.

برپا نشدن مراسم تودیع و معارفه دلیل بر کم کاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مریم جمشیدی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ویژه بانوان استانداری با بیان اینکه با جان و دل آمدم تا در این حوزه کار کنم، اظهار داشت: زنان مازندرانی باید خود را باور داشته باشند.

وی با اعلام اینکه هدف من رفع نارسایی‌های حوزه بانوان است، افزود: با وجود تنگناهای موجود تلاش می‌کنم تا زنان مازندرانی به جایگاه واقعی خود برسند.

جمشیدی تشکیل جلسات را فعالیتی در رفع مشکلات بانوان استان دانست و گفت: موافق برنامه‌های بخشنامه‌ای و دهن پرکن نیستم، جلسات باید بازخورد مثبت داشته باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه نگاه من در این جایگاه استانی است، افزود: در این جایگاه هیچ ارتباطی به شهر و یا دستگاه خاصی ندارم.

وی ادامه داد: وظیفه من کار در حوزه بانوان است که دختر بچه تا بانوان کهنسال را شامل می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه آمادگی کامل برای پذیرش طرح‌های نو را دارم، گفت: با جدیت به دنبال ایده‌های جدیدی هستم تا در موازین قانونی برای رفع دغدغه‌های بانوان گام بردارم.

وی زن مازندرانی را دارای قداست و عزت دانست و اضافه کرد: همه به مظلومیت زن مازندرانی واقف هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران رویکرد خود را پیگیری مطالبات بانوان مازندران عنوان کرد و گفت: نگاه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری به زنان روستایی ویژه است.

جمشیدی برگزار نشدن آیین تودیع و معارفه در این اداره کل را دغدغه بسیاری از افراد دانست و گفت: بهترین معارفه انسان با ایمان، عمل خوبی است که در محضر خداوند جایگاه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسائل را نباید به حساب کم‌کاری یا نگاه خاص به شخصیتی بدانید، خاطر نشان کرد: برای شرف‌الدین ارزش خاصی قائلم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، افزود: هر گام کوچکی برای ارتقای فرهنگ و رشد زنان جامعه اسلامی گرفته شود با ارزش است.

وی توجه به ورزش بانوان دستگاه‌های اجرایی را کمترین حق زنان استان دانست و گفت: اجرایی شدن این طرح در کارگروه ویژه بانوان و خانواده استانداری مطرح و به نتیجه مطلوبی می‌رسیم.

جمشیدی یکی از مهم‌ترین مسئله پیشبرد برنامه‌های امور بانوان را تخصیص اعتبارات مناسب عنوان کرد و افزود: استاندار نگاه منعطفی به امور بانوان و خانواده استانداری دارد.

وی خاطرنشان کرد: استانداری مازندران قول مساعدی برای حمایت از طرح‌های نو در حوزه بانوان داده است.

انتهای پیام/86006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول