اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف پاییزی

باند پروازی فرودگاه اردبیل مهیای نشست و برخاست هواپیماهاست

با وجود بارش برف پاییزی با تلاش پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه اردبیل باندهای پروازی این فرودگاه مهیای نشست و برخاست هواپیماهاست.

باند پروازی فرودگاه اردبیل مهیای نشست و برخاست هواپیماهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال بارش برف پاییزی عصر امروز، پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه اردبیل در اقدامی سریع و به موقع برف‌روبی فرودگاه را انجام داده و فضا را برای انجام پروازها مهیا کردند.

اولین بارش برف پاییزی در فرودگاه اردبیل سبب انجام اولین عملیات برف‌روبی پاییزی در سال 92 شد به طوری‌ که اولین بارش برف پاییزی در اردبیل که بیش از 14 ساعت به طول انجامید، سبب شد پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه اردبیل اولین عملیات برف‌روبی سال 92 را بعد از توقف بارش برف با نظارت مدیرکل فرودگاه اردبیل به انجام رسانند.

همچنین پس از انجام عملیات برف‌روبی و تردد روی سطوح پروازی، باندهای پروازی این فرودگاه برای نشست و برخاست آماده شدند.

کمیته عملیات برف‌روبی فرودگاه اردبیل تاکنون با برگزاری چندین جلسه مرتبط و با رصد کامل اوضاع آماده انجام وظایف محوله و ارائه خدمات به مسافران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما به دنبال بارش برف و یخبندان شدید در برخی از محورها که همراه با کولاک است، تردد مسافران و رانندگان‌ گذری را با مشکل مواجه کرده است.

بارش برف همراه با کولاک در گردنه صائین ساعت‌ها این محور را با توقف و سختی تردد برای رانندگان مواجه کرد به طوری‌که هم‌ اکنون نیز به دلیل کولاک شدید و یخبندان در این محور تردد به سختی انجام می‌شود.

دو تیم راهداری با تجهیزات و امکانات کامل به ویژه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در این محور در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی هستند.

وی همچنین از رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌ها و گذرگاه‌های کوهستانی استان اردبیل را دارند، خواست زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

شش دستگاه ماشین‌آلات زمستانی با دو اکیپ راهداری در گردنه صائین از اوایل آذر ماه مستقر شده و به مسافران و رانندگان ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام/62004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول