اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان خبر داد

گسترش ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه‎ شهید بهشتی از سال آینده

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان گفت: از سال آینده برنامه گسترش ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه آغاز به کار می‎کند.

گسترش ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه‎ شهید بهشتی از سال آینده

علی قاسم‎زاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه لغو کامل تحریم‎ها به طور قطع تأثیرات مثبتی بر ناوگان هواپیمایی کشور دارد، اظهار کرد: لغو تحریم‎ها سبب می‎شود تا خرید هواپیما برای کشور آزاد شده و وضعیت ناوگان کشور بهبود می‎یابد.

وی افزود: به طور قطع اگر تعداد هواپیماها بیشتر شود و مشکلات هواپیماهایی که به دلیل کمبود قطعات از شبکه ناوگان خارج شده‎اند رفع شود و به خط پروازی وارد شود، ظرفیت در تمام فرودگاه‎های کشور و اصفهان افزایش پیدا می‎کند.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‎هایی در مورد افزایش ظرفیت داریم و پیش‎بینی می‎کنیم که پرواز‎ها از اصفهان به مقاصد مختلف افزایش پیدا می‎کند.

وی با بیان اینکه تمام خطوط کشور دارای ایمنی لازم هستند، اضافه کرد: تمام خطوط هواپیمایی کشور به دلیل اینکه ملزم به رعایت حداقل استانداردهای جهانی هستند از ایمنی لازم برخوردار بوده و خوشبختانه در چند سال اخیر حادثه رخ نداده است.

قاسم‎زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‎هایی که در دستور کار داریم گسترش ترمینال‌ها، سیستم‎های ناوبری و عوامل پروازی هستند.

وی افزود: سیستم‎های ناوبری در حال نوسازی بوده و سیستم‎های کمک بازرسی نیز گسترش می‎یابند.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان اذعان داشت: از برنامه‎های دیگری که در حال اجرا هستند گسترش ترمینال‎های خارجی بوده که در حال حاضر 6 هزار مترمربع بوده و 8 هزار مترمربع نیز در حال ساخت است.

وی ساخت ساختمان‎های جانبی مورد نیاز را از دیگر برنامه‎ها دانست و اظهار کرد: از سال آینده نیز ترمینال‎های پروازهای داخلی گسترش می‎یابند.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول