اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج خبر داد

اجرای طرح پیاده‌ راه‌سازی در سطح معابر مرکزی سنندج

شهردار سنندج از اجرای طرح‌ پیاده‌ راه‌سازی در سطح معابر مرکزی سنندج طی چند هفته آینده خبر داد.

اجرای طرح پیاده‌ راه‌سازی در سطح معابر مرکزی سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامیاب شادمان بعدازظهر امروز در نشست تخصصی ارزیابی سیاست‌‌های کوتاه‌ مدت ترافیک سنندج که به مناسبت روز جهانی شهرسازی در پیام‌نور این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهر سنندج با جمعیت چند صد هزار نفری خود و به دلیل موقعیت جغرافیایی با محدودیت‌هایی در حوزه عمران شهری روبروست که این امر بر مشکلات همشهریان در حوزه ترافیک و عبور و مرور افزوده است.

وی افزود: رفع دغدغه‌های مردم و توجه به نیازهای شهروندان همواره از اولویت‌های شهرداری است و با جدیت هرچه تمام‌تر در این خصوص گام برخواهیم داشت.

شهردار سنندج از تلاش‌های دانشگاه پیام‌نور برای برگزاری چنین نشستی تقدیر کرد و افزود: برای رفع چالش‌های ترافیکی و تسهیل امور در حوزه عمران شهری نیازمند ایده‌های نخبگان دانشگاهی هستیم.

شادمان از اجرای طرح پیاده‌ راه‌سازی در معابر اصلی این شهر طی هفته‌های آینده خبر داد و افزود: با اجرای این طرح که پس از جلسات مختلف در شورای ترافیک استان و شهرستان بررسی شده است، شاهد رفع برخی از مشکلات ترافیکی در سنندج به ویژه در هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

وی همچنین از تدوین طرح جامع ترافیک این شهر و اجرای چندین طرح کوتاه مدت ترافیکی طی ماه‌های آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این طرح تا پایان سال‌جاری به مرحله نهایی خود برسد و آماده اجرا شود.

شادمان اظهار داشت: هم‌اکنون تنها 3.5 درصد مردم سنندج از ناوگان اتوبوس‌رانی استفاده کرده و حدود 50 درصد مردم این شهر از سواری و مسافربرهای شخصی استفاده می‌کنند که برای رفع این معضل نیز نیازمند اعتبارات لازم برای گسترش ناوگان اتوبوس‌رانی و ناوگان عمومی هستیم.

وی افزود: متأسفانه مبحث رفتارهای اجتماعی و آموزش‌های لازم در حوزه فرهنگ ترافیک و حمل و نقل در سنندج متولی مشخصی نداشته و دستگاه‌های مختلف با موازی‌کاری در این مسیر گام برمی‌دارند.

شهردار سنندج در پایان بر اجرای تمامی طرح‌های عمران شهری بر اساس اهداف طرح جامع ترافیکی سنندج تأکید کرد و از برنامه‌ریزی منسجم برای گسترش حمل و نقل عمومی در این شهر خبر داد.

انتهای پیام/79006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول