اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

نگاه منفی در تصمیم‌گیری برای جوانان را باید بایگانی کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نگاه منفی به حوزه جوانان و پرداختن به کارهای کلیشه‌ای را بایستی کنار گذاشت و در تصمیم‌گیری‌ها این نگاه را بایگانی کرد.

نگاه منفی در تصمیم‌گیری برای جوانان را باید بایگانی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه شورای معاونان ورزش و جوانان در اردبیل اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته تصمیم‌گیری‌ها در حوزه جوانان بیشتر با تعقل، تدبیر و ایجاد امید برای آنها صورت می‌گیرد که در این زمینه راهبرد دولت تدبیر و امید نیز می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه جوانان باید از اجرای کارهای کلیشه‌ای و برنامه‌های سطحی پرهیز کنیم.

پازاج در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: حضور جوانان در حوزه‌های مختلف بسیار پررنگ است و در مورد اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های مربوط به جوانان در سطوح مختلف آگاهی دارند لذا از اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای، سطحی و بی‌محتوا استقبال نمی‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: به رغم کارهای بسیاری که در این حوزه انجام گرفته هنوز با الگوها، ایده‌آل‌ها و آرمان‌هایمان فاصله بسیار زیادی داریم و این مسئله تکلیف ما را در برنامه‌ریزی برای جوانان سخت‌تر می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه به دلیل ورود تکنولوژی‌های جدید به کشور و آثار و تبعات ناشی از آن بر زندگی مردم و همچنین تغییر ذائقه و سبک زندگی، هزینه فناوری‌های نوین در بخش‌های مادی و معنوی به ویژه برای جوانان افزایش یافته است.

پازاج یادآور شد: برای کاهش این هزینه‌ها می‌بایست با استفاده از دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی علمی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین کیفیت و محتوا را در برنامه‌های جوانان ارتقا بخشیم.

وی تاکید کرد: بایستی اولویت‌ها را در این حوزه تشخیص دهیم، نیاز جوانان را تحلیل کنیم و در برنامه‌هایمان بیشتر به محتوا و کیفیت و کاربردی بودن بپردازیم تا بتوانیم بخشی از این مشکلات را مرتفع سازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف همانند حضور آنها در میادین ورزشی یک فرصت طلایی است و با بسترسازی قانونی که در حوزه جوانان وجود دارد، می‌توانیم فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهیم و اگر این دغدغه را به همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی منتقل کنیم به طور قطع همه در کنار هم و در یک مسیر قرار می‌گیرند.

پازاج در ادامه سخنان خود گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در این بخش مسئولیت ستادی دارد و هماهنگی 23 دستگاه عضو ستاد برای حل مشکلاتی نظیر مسکن، ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و ارائه تسهیلات در زمینه‌های آموزشی، علمی و دیگر زمینه‌ها همت و همکاری این دستگاه‌ها را می‌طلبد. 

وی افزود: اگر امروز موانع و ناهماهنگی‌هایی دیده می‌شود به خاطر نگاه‌های منفی، بخشی‌نگر و خط‌نگری است و اگر بتوانیم با حفظ کیفیت و محتوا به فعالیت‌ها رنگ همگانی و عمومی بدهیم و برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط را در این حوزه همسو سازیم بسیاری از امور جوانان سازماندهی می‌شود.

انتهای پیام/62003/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول