اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام هشدار داد

تلاش شوم استکبار برای جدایی جوانان از ‌اعتقادات دینی‌

امام جمعه چرام نسبت به تلاش شوم استکبار برای جدایی جوانان از ‌اعتقادات دینی‌ هشدار داد.

تلاش شوم استکبار برای جدایی جوانان از ‌اعتقادات دینی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری عصر امروز در جلسه گفتمان دینی در بین دانش‌آموزان متوسطه، اظهار کرد: تقویت تفکر دین باوری در بین نسل جوان خصوصاً دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی موجبات سلامت روحی و روانی در جامعه و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

امام جمعه چرام توجه خاص به تهدیدات و فعالیت‌های فرهنگی دشمنان را متذکر شد و افزود: دشمنان ما برای جدایی جوانان از دین مبین اسلام و انحراف در احکام و دستورات الهی و مسخ هویت دینی مذهبی مسلمانان تلاش‌های زیادی می‌کنند و با ترویج الگوهای ملحد غربی درصدد بروز آئین‌ها و فرقه‌های ذاله و ضد دین، جهت تضعیف باورهای دینی ما هستند، که این خود بخشی از برنامه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی برگزاری چنین گفتمانی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف شوم استکبار جهانی در زمینه جدایی جوانان از باورها و اعتقادات دینی برگزاری این گفتمان جهت مقابله با ترفندهای دشمنان در راستای جدایی جوانان از هویت فرهنگی می‌تواند راه‌های ترویج این فرهنگ خانمان‌سوز را گرفته و همواره این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و ما باید برای ترویج فرهنگ معارف دینی از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنیم.

گفتنی است در پایان به دو نفر از دانش‌آموزانی که به سئوالات طرح شده پاسخ دادند جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/82002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول