اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش

بیمارستان ولایت سیرجان بهره‌برداری شد

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش بیمارستان 50 تختخوابی ولایت آمادگاه ناوگان‌ پشتیبانی جنوب مستقر در سیرجان افتتاح شد.

بیمارستان ولایت سیرجان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در جمع پایوران آمادگاه دریایی سیرجان اظهار داشت: رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا برای محرومیت‌زدایی در مناطق دریایی و سواحل دریایی با همکاری نیروی دریایی محقق می‌شود.

در این مراسم که بیمارستان 50 تختخوابی ولایت آمادگاه ناوگان‌ پشتیبانی جنوب مستقر در سیرجان به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امروز ما علاوه بر توان آمادگی و دفاعی در ساخت بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی اقدام کردیم و این ماموریت با موفقیت در ساخت درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مناطق جنوب به پایان رسیده و یا در حال انجام است.

در این مراسم از سوی مسئولان سیرجان از حبیب‌الله سیاری به خاطر نامگذاری ناو پشتیبانی به نام سیرجان و نیز ناخدا توسلی فرمانده ناوگان جنوب مستقر در سیرجان و ناخدا مجید توسلی فرمانده مرکز آموزش دریایی این شهر تجلیل شد.

به گفته ناخدا افشین اسکندر‌زاده فرمانده ناوگان آماد اه جنوب در سیرجان این بیمارستان با زیربنای بیش از 4 هزار متر مربع و دارای بخش‌های داخلی‌، چشم‌، دندانپزشکی‌، اورژانس و قلب است و تاکنون برای ساخت و تجهیز آن بیش از 40 میلیارد ریال از اعتبارات آمادگاه دریایی هزینه شده است و برای توسعه و تکمیل آن در آینده و تامین تجهیزات 35 میلیارد دیگر نیاز است.

انتهای پیام/80015/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول