اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی انجام می‌شود

احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی بندر امام خمینی

بخشدار بندر امام خمینی گفت: به زودی عملیات احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی بندر امام خمینی آغاز می‌شود.

احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی بندر امام خمینی

جمشید حمایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر، اظهار داشت: شهر بندر امام خمینی با بیش از 85 هزار نفر جمعیت از امکانات درمانی مناسبی برخوردار نیست و مردم این شهر از این مسئله در رنج هستند.

وی افزود: درمانگاه راه زینب و درمانگاه تأمین اجتماعی تنها مراکز درمانی این شهر هستند که به هیچ عنوان جوابگوی نیاز شهر و مردم آن نیست.

بخشدار بندر امام خمینی تصریح کرد: به همین دلیل تلاش‌های فراوانی برای دریافت مجوز احداث بیمارستان در بندر امام خمینی صورت گرفته که به زودی به سرانجام می‌رسد.

حمایتی ادامه داد: این بیمارستان 32 تخت‌خوابی جانمایی شده و پشت درمانگاه راه زینب احداث خواهد شد و دارای چهار بخش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم منابع مالی این پروژه را با استفاده از اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های صنایع پتروشیمی و اداره کل بنادر تأمین کنیم.

بخشدار بندر امام خمینی یادآور شد: البته با استفاده از کمک خیران در حال اضافه کردن دو بخش اطفال و داخلی به درمانگاه راه زینب هستیم.

حمایتی اذعان داشت: ساختمان این دو بخش در حال احداث است و به زودی تجهیز و آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان خواهد شد.

وی در ارتباط با زمان آغاز عملیات احداث پروژه بیمارستان 32 تخت‌خوابی بندر امام خمینی نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مقدمات این کار تا 3 ماه آینده فراهم شود و کلنگ احداث این بیمارستان به زمین زده شود.

بخشدار بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: تصمیم داریم در طراحی این بیمارستان به گونه‌ای عمل شود که طرح توسعه آن برای سال‌های آینده و تبدیل آن به بیمارستان 100 و 200 تخت‌خوابی نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/72008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول