اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس:

برخی به بهانه خدمت بار خودشان را می‌بندند

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتصاب‌ها گفت: برخی دلشان به حال مردم نسوخته است، خدمت را بهانه کردند تا بار خودشان را ببندند.

برخی به بهانه خدمت بار خودشان را می‌بندند

سردار حسین فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با قدردانی از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای اظهار داشت: شکوفایی اقتصادی باید با فاصله گرفتن از نفت میسر شود.

وی با اظهار گلایه‌مندی از برخی عزل و نصب‌ها و تودیع و معارفه‌ها عنوان کرد: برخی از آمد و رفت‌ها و تودیع و معارفه‌ها موجب ضربه زدن به انقلاب و برخی ارزش‌های نظام است و برخی افراد متعهد را از بین می‌برد‌.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اعتدال را یک حرکت وحدت‌آفرین ذکر کرد و گفت: در انتخاب یک استاندار که مد نظر روحانیان و مراجع و نمایندگان مردم باشد، باید با دفاع از بودجه استان بتواند موجب افزایش سرعت توسعه و انجام اصلاحات برای هماهنگی با دولت باشد‌.

وی افزود: انتخاب بر اساس برخی فشارها و جو رسانه‌ای که موجب ایجاد اختلاف می‌شود و استفاده از مدیرانی که سال‌ها بازنشسته بودند و از مدیریت استان فاصله داشتند، آن هم در حالی که نیروی مجرب در استان کرمان وجود دارد، کاری نادرست است که برخی دلشان به حال مردم نسوخته و خدمت را بهانه کردند تا بار خودشان را ببندند.

فتاحی اذعان داشت: طرح‌های تامین آب آشامیدنی و گاز به شهر‌های جوزم‌، دهج و روستاهای خبر و رباط در اولویت پیگیری‌های ما است و در بحث راه‌ها پیگیری ساخت باند دوم جاده شهربابک به هرات حتی با چندین بار تذکر به وزیر و رایزنی با پیمانکار در اولویت قرار دارد و پس از آن احداث جاده شهربابک به رفسنجان از مسیر جاده میمند نیز در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: امید است در آینده نزدیک با راه‌اندازی معدن چاه فیروزه با 220 میلیون تن ذخیره و همچنین معادن ایجو و چاه مسی و مجموعه کیان مس اشتغال خوبی صورت بگیرد.

نماینده مردم شهربابک در مورد احداث کارخانه پتروشیمی بیان داشت: این مجموعه نیز با واگذاری زمین مورد نظر مجوز گاز آن کسب شد و هفت حلقه چاه برای تامین آب لازم دارد که انجام دیگر زیر‌ساخت‌های آن ‌‌نیازمند اعتباری بالغ بر 800 میلیون دلار است و زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از افراد را فراهم می‌کند.

فتاحی درباره تعطیلی برخی طرح‌های مس ابراز داشت: هیچ طرحی از مس تعطیل نشده است، بلکه در برنامه اولویت‌بندی ساخت قرار گرفته است.

انتهای پیام/80023/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول