اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودسر:

خدمت به معلولان نیازمند توجه ویژه مسئولان است

شهردار رودسر خدمت به معلولان را دارای اجر معنوی و اخروی دانست و گفت: خدمت به معلولان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

خدمت به معلولان نیازمند توجه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، خداداد قنبرزاده عصر امروز در بازدید از آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) این شهر به مناسبت روز جهانی معلولان، اظهار داشت: خدمت به معلولان دارای اجر معنوی و اخروی است.

وی به بستری شدن 110 سالمند و معلول کم‌توان ذهنی شرق گیلان در آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: خدمت به معلولان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) نیز در بازدید مذکور گفت: سال 69 پس از زلزله رودبار آسایشگاه مذکور راه‌اندازی شده است.

قاسم‌خانی، راه‌اندازی آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) را با همکاری اداره کل بهزیستی گیلان عنوان کرد و یادآور شد: سالمندان، معلولان بی‌سرپرست و کم بضاعت در آسایشگاه مذکور نگهداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه نگه‌داری معلولان در آسایشگاه امام رضا (ع) به صورت شبانه‌روزی است، تصریح کرد: هزینه‌های آسایشگاه با کمک مردم خیر و نیکوکار تامین می‌شود.

خانی کمک‌های مردمی را به صورت نقدی و جنسی ذکر کرد و افزود: سالمندان و معلولان آسایشگاه امام رضا (ع) زیر نظر روانپزشک و متخصصان اعصاب و روان هستند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) آموزش نقاشی، صنایع دستی، گفتار درمانی و ورزش را از جمله فعالیت‌ها برای سالمندان و معلولان این آسایشگاه برشمرد و بیان کرد: تعداد 53 نفر در سه نوبت کاری نگهداری و مراقبت از سالمندان و معلولان آسایشگاه را به عهده دارند.

وی نگهداری از معلولان کم‌توان ذهنی را اقدامی سخت توصیف کرد و گفت: معلولان کم‌توان ذهنی کنترلی بر رفتار خود ندارند و ممکن است به خود و دیگران آسیب وارد کنند.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول