اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور صورت گرفت

باخت سرافرازانه هفت الماس قزوین مقابل دانشگاه آزاد

در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال هفت الماس قزوین سرافرازانه مقابل تیم دانشگاه آزاد تن به شکست داد.

باخت سرافرازانه هفت الماس قزوین مقابل دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته ششم از دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال هفت الماس قزوین که در تهران میهمان تیم قدرتمند دانشگاه آزاد بود، گرچه مقابل این تیم تن به شکست داد، اما بدون شک مغلوبی سربلند بود.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در این دیدار در یک بازی نزدیک و جذاب با نتیجه 102 بر 93 و تنها با چنین اختلاف امتیاز در پایان کوارتر چهارم و پایانی این دیدار را واگذار کرد.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال هفت الماس قزوین گرچه تا پایان هفته ششم مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، پنج شکست و تنها یک پیروزی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند، اما یقیناً این مسابقات را با جنگندگی، غیرت و تعصب پشت سر گذاشته‌اند.

از حق نباید گذشت که بازیکنان تیم هفت الماس در دیدارهای خود مقابل تیم‌های همیاری زنجان و استقلال زرین قشم فقط به خاطر داشتن تجربه کمتر بازی‌های خود را واگذار کردند.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در حالی این نتایج را در این فصل از مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور به دست آورده است که نخستین فصل حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند و یقیناً بازیکنان این تیم در بازی‌های آینده خود می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

اما سرمربی تیم هفت الماس قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شکست شاگردانش مقابل تیم دانشگاه آزاد اظهار داشت: بازیکنان جوان تیم تکماش بدون هیچ ترسی از نام دانشگاه آزاد بازی روان خود را به نمایش گذاشتند و اگر در برخی از دقایق بازی تجربه لازم و کافی را داشتند، پیروزی آنان دور از دسترس نبود.

محمدرضا اسلامی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال هفت الماس قزوین از بازیکنان جوان سود می‌برد، افزود: بدون شک این بسکتبالیست‌ها در ادامه مسابقات با به دست آوردن نظم تیمی و تجربه بالایی که به دست می‌آورند، می‌توانند خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه تیم هفت الماس نیاز به این دارد که به ثبات تیمی لازم برسد، عنوان کرد: شاگردانم با توجه به سن و سال کم در بیشتر دیدارهای خود در مقطعی از بازی امتیازهای حساسی را به دیگر تیم‌ها واگذار کرده‌اند که البته در تلاش هستیم بتوانیم این مشکل را رفته‌رفته در دیدارهای آتی برطرف کنیم.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول