اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

ارتقای شاخصه‌های امنیت در جنوب کرمان

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری مردم و نیروی انتظامی شاخصه‌های امنیت در جنوب کرمان بسیار ارتقا یافته است.

ارتقای شاخصه‌های امنیت در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عبدالرضا ناظری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: امنیتی که امروز شاهد آن در منطقه جنوب کرمان هستیم به درستی توسط کارشناسان تأیید شده و این مهم نشان دهنده رشد بالای امنیت در استان کرمان و خدمت بی‌منت نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه اگر در کرمان امنیت نمره یک داشته باشد، در قلعه‌گنج به هزار رسیده است که نشان از ظرفیت بالای منطقه دارد، افزود: امنیت در جنوب کرمان رشد بسیار فراوانی دارد و این امر قطعاً با حضور و همکاری مردم و سران طوایف امکانپذیر است.

ناظری با اشاره به اینکه شاخصه‌های امنیت در جنوب کرمان بسیار ارتقا یافته است، تصریح کرد: هفت درصد کاهش آدم‌ربایی و 50 درصد کاهش قتل مسلحانه نشان می‌دهد که تلاش‌ها نتیجه داده و امنیت رشد قابل توجهی پیدا کرده است.

وی ابراز داشت: اما حفظ این امنیت ارتقا یافته در کشور و همچنین استان کرمان سخت است که تلاش و همت گسترده‌ای را می‌طلبد، بنابراین با توجه به اینکه عمده کار را مردم و سران طوایف انجام داده، باید این امر استمرار یابد.

ناظری عنوان کرد: با وجود تمام تلاش‌‌های دشمنان و استکبار جهانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت مطلوب است، زیرا در مقابله با آن‌ها فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسایی صورت گرفته است که امروز می‌توانیم با خیال راحت و آسوده در جامعه زندگی کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: شهید هاشمی که به دست اشرار در ایام محرم در منطقه رودبار به شهادت رسید، یک الگوی فاخر برای جان بر کفان نیروی انتظامی جنوب کرمان است و باید خون این شهید و سایر شهدای امنیت پاس داشته شود.

ناظری بیان داشت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی در صدد خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر برای مردم است، احداث پلیس راه شهرستان قلعه‌گنج و پاسگاه انتظامی دهستان مارز به جدیت مورد پیگیری قرار گرفته تا بتوانیم سایه امنیت را در تمام نقاط شهرستان بگسترانیم.

وی اذعان داشت: شهرستان قلعه‌گنج جزو مناطق امن است و شاخصه‌های امنیتی به لطف تلاش‌‍‌های خستگی‌ناپذیر فرمانده انتظامی منطقه و کارکنان آن تضمین شده است که باید استمرار یابد.

انتهای پیام/80004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول