اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان به هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت

افتتاح فرهنگسرای کتاب در ایستگاه متروی شهرری

افتتاح فرهنگسرای کتاب با شعار کتاب سایه‌بان شهر در ایستگاه متروی شهرری همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت.

افتتاح فرهنگسرای کتاب در ایستگاه متروی شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز فرهنگسرای کتاب با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

در این فرهنگسرا که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و مراکز تحت نظر این منطقه برگزار شد ایستگاه‌های مختلفی از جمله کلینیک مشاوره کتاب، کتب عاشورایی، کتابخانه، روانشناسی نقاشی کودکان، پایگاه مبادله کتاب، مفاخر فرهنگی، کتاب گذر و کتاب و سرگرمی همزمان با افتتاح این فرهنگسرا فعالیت خود را آغاز کردند.

در این فرهنگسرا هشت ایستگاه فرهنگی و هنری ویژه کودک، نوجوان و بزرگسال وجود دارد.

فرهنگسرای کتاب در بخش کودکان ایستگاه کتاب و سرگرمی و روانشناسی نقاشی کودکان را برگزار می‌کند.

در این بخش برای کودکان مسابقه فرهنگی و کتابخوانی، کلاژ کاردستی، نقاشی، سرگرمی و ... برگزار می‌شود و پس از نقاشی کشیدن کودکان نقاشی‌ها توسط مشاوران برجسته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در بخش بعدی این فرهنگسرا که ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود ایستگاه کتب عاشورایی با موضوع نمایشگاه و فروشگاه کتاب عاشورایی و انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کند.

در ادامه این فرهنگسرا کلینیک مشاوره کتاب ویژه عموم مردم برگزار می‌شود که در این ایستگاه مشاوره تحصیلی و آموزش تکنیک‌های مطالعه از جمله تندخوانی، دقیق‌خوانی و ...، معرفی کتب و سیر مطالعاتی در حوزه‌های مختلف داستان، تاریخ و ... صورت می‌گیرد.

در ایستگاه پایگاه مبادله کتاب که ویژه عموم مردم می‌باشد ایستگاه‌هایی جهت دریافت کتاب‌های اهدایی مردم به کتابخانه‌ها قرار دارد و عموم مردم در بخش‌های مختلف کتاب‌های اهدایی خود را به این ایستگاه‌ها تحویل می‌دهند.

در ایستگاه مفاخر فرهنگی یک مسابقه پیامکی تحت عنوان او کیست؟ ویژه عموم مردم برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند پاسخ‌های خود را به شماره پیامک 2000183720 ارسال کنند.

گفتنی است، در این فرهنگسرا ایستگاهی قرار دارد که کلیه افراد زیر 18 سال می‌توانند به صورت رایگان (عضویت عادی و ویژه) و افراد بالای 18 سال با 50 درصد تخفیف (عضویت عادی و ویژه) از تاریخ 25/8/92 تا 9/9/92 به عضویت در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درآیند.

این فرهنگسرا از تاریخ 3 الی 7 آذر ماه از ساعت 10 الی 18 میزبان علاقمندان به کتاب می‌باشد.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول