اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خبر داد

ساماندهی 19 تیم خودرویی برای طرح زمستانی خراسان شمالی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی از ساماندهی 19 تیم خودرویی و 74 پاس پیاده برای اجرای طرح زمستانی در این استان خبر داد.

ساماندهی 19 تیم خودرویی برای طرح زمستانی خراسان شمالی

مهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه طرح زمستانی از 20 آذر ماه جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: همچنین برای اجرای این طرح 11 کانکس و ایستگاه راهور برای ارائه خدمات ساماندهی شده است.

وی افزود: این تیم‌های راهوری با حضور در معابر شهری استان خراسان شمالی در اجرای طرح زمستانی راهنمایی و رانندگی مشارکت دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه برای اجرای طرح زمستانی در حوزه شهری با شهرداری‌ها جلساتی را برگزار کردیم، گفت: شهرداری‌ها با تأمین و دپوی ماسه نمک در معابر برف گیر شهری در زمستان از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری صدور مجوزهای صلاحیت ترافیکی صنوف به راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: روزانه چند فقره برای صدور مجوزهای صنوف مراجعه می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا صنوفی که برای ترافیک شهر مشکل ساز هستند، رای منفی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ی10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول