اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی علویجه:

شهرک صنعتی علویجه در تولید فولاد جزو بهترین‌ها است

مدیر شهرک صنعتی علویجه گفت: واحدهای تولید فولاد در شهرک صنعتی علویجه مشغول کار هستند و در این زمینه جزو بهترین‌ها در کشور هستیم.

شهرک صنعتی علویجه در تولید فولاد جزو بهترین‌ها است

محمدابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت و تولید در استان اظهار کرد: واحدهای تولید فولاد در شهرک صنعتی علویجه مشغول کار هستند و در این زمینه جزو بهترین‌ها در کشور هستیم.

وی ادامه داد: چند کارخانه ذوب‌آهن نیز در شهرک مشغول فعالیت هستند و در مجموع فعالیت‌های خوبی در بخش‌های فولادی و فلزی در شهرک صنعتی علویجه انجام می‌شود.

مدیر شهرک صنعتی علویجه اضافه کرد: چند کارخانه تولید لوله پلیکا نشکن در شهرک وجود دارد که جای خوشحالی دارد، چرا که تکنولوژی تولید این لوله‌ها در اختیار کشورهای محدودی قرار دارد.

ابراهیمی افزود: کارخانه‌های تولید میل‌گرد شهرک همکاری خوبی در اجرای پروژه‌های سدسازی، اسکله‌سازی و... دارند و در این زمینه نیز جزو شهرک‌های ممتاز هستیم.

وی در ادامه به فعالیت واحدهای نساجی، صنایع غذایی، سنگ‌بری و رنگ‌سازی شهرک صنعتی علویجه اشاره کرد و تصریح کرد: امیدواریم مسئولان حمایت بیشتری از شهرک داشته باشند تا وضعیت این شهرک بهتر از گذشته شود.

مدیر شهرک صنعتی علویجه تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم به مبحث مهم سرمایه در گردش اهمیت دهد و صنعتگران را در این زمینه حمایت کند تا بتوانیم به تولیدات بیشتری رسیده و کشور را از نیاز به محصولات خارجی بی‌نیاز کنیم.

وی گفت: باید تسهیلات بیشتری به صنعتگران پرداخت شود تا بتوانند ماشین‌آلات خود را تعویض کرده و تجهیزات نو جایگزین کنند تا بهره‌وری مبدأ همتاسازی نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول