اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

تخصیص 4 میلیارد ریال برای راه‌اندازی شهرک صنعتی جم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تخصیص 4 میلیارد ریال برای راه‌اندازی شهرک صنعتی جم خبر داد.

تخصیص 4 میلیارد ریال برای راه‌اندازی شهرک صنعتی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عباس تابش صبح امروز در نشست ستاد نظارت بر تنظیم بازار استان در شهرستان جم اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم عملکرد بسیار خوبی در یکسال اخیر داشته و کمیسیون نظارت شهرستان جم به عنوان کمیسیون برتر شناخته شده و رتبه اول عملکردی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: هر تشکل و صنفی در صورت ساماندهی و ایجاد اتحادیه و تشکیل تعاونی به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و برای تمام اصناف در جم این مهم باید محقق شود که تاکنون اقدامات موثری انجام گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای مشاغل خانگی خبر داد و عنوان کرد: این مسئله در راستای حمایت از مشاغل خانگی انجام می‌شود که امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسیم.

تابش از استقلال اتحادیه‌های صنفی شهرستان جم خبر داد و گفت: اگر این اتفاق صورت پذیرد جم یکی از شهرستان‌های برتر ایران خواهد شد.

وی از تخصیص 4 میلیارد ریال برای راه‌اندازی شهرک صنعتی جم خبر داد و ابراز داشت: در صورت راه‌اندازی این شهرک شهرستان جم در حوزه صنعت و معدن رشد قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: تامین ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت جم از دغدغه‌های ماست که با تلاش استاندار و پیگیری‌های صورت گرفته به زودی یک ساختمان دولتی به این اداره اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان نیز تصریح کرد: این اداره آماده دریافت هر گونه شکایت درباره عدم تطبیق استاندارد با کالا است.

مصطفی رامشی افزود: در صورت همکاری فرمانداری شهرستان جم آمادگی لازم برای ایجاد دفتر نمایندگی این اداره در شهرستان را داریم.

وی بازرسی و نظارت بر بازار و بازرسی از وسایل صنوف را از وظایف این اداره برشمرد.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول