اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

54 درصد اسناد تفکیکی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی آماده واگذاری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 54 درصد از اسناد تفکیکی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی آماده واگذاری است.

54 درصد اسناد تفکیکی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی آماده واگذاری است

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی یک ماه آینده عملیات عمرانی در ناحیه صنعتی خلیفه‌لو آغاز شده و عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی در 50 هکتار انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: در سال‌های اخیر در بخش صنعت سرمایه‌گذاری‌های مناسبی صورت گرفته و سال‌های آینده سال‌های طلایی تولید و صنعت در کشور خواهد بود.

پرنیان به عدم وجود زمین مناسب برای ایجاد شهرک‌های جدید و وجود معارضین فراوان به‌عنوان عمده مشکلات پیش‌ روی شرکت عنوان کرد و یادآور شد: برای توسعه شهرک صنعتی نقده و ناحیه صنعتی راهدانه و همچنین بهره‌برداری از ناحیه صنعتی خلیفه‌لو خواهان همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستانی هستیم.

وی عمده مسائل و مشکلاتی صنعتگران، مشکلات نقدینگی، مشارکتی، عدم تخصص‌گرایی و عدم تولید دانش‌محور برشمرد و اعلام کرد: 52 درصد واحدهای صنعتی زیر ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت هستند که از این بین نیز 17 درصد آنها راکد شده‌اند.

پرنیان اضافه کرد: برای فعال‌سازی و افزایش توان تولیدی این واحدهای صنعتی باید حمایت‌ها و تدابیر خاصی اندیشیده و بکار گرفته شود.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در دو حوزه سخت‌افزاری شامل ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نرم‌افزاری شامل حمایت از واحدهای صنعتی فعالیت می‌کند که برای انجام هر چه بهتر وظایف، برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته‌ایم.

پرنیان با تاکید بر صنعت پیش‌قراول توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی از لحاظ صنعتی‌سازی به جایگاه واقعی خود نرسیده و باید گام‌های جدی‌تری برای توسعه همه‌جانبه صنعت آذربایجان غربی برداشته شود.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 34 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد 21 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری بوده که شهرک صنعتی نقده، ناحیه صنعتی راهدانه و ناحیه صنعتی خلیفه‌لو در نقده واقع شده‌اند.

پرنیان تصریح کرد: 54 درصد از اسناد تفکیکی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آماده واگذاری بوده و اسناد تفکیکی شهرک صنعتی نقده نیز آماده است و صنعتگران می‌توانند نسبت به دریافت سند خود اقدام کنند.

انتهای پیام/61005 /ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول