اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان عنوان کرد

غلبه بر اصفهان واجب‌تر از نان شب‌

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: بازی این هفته مقاومت در برابر کاشی نیلو یک مسابقه عادی نیست، پیروزی در این دیدار برای یک از دو تیم ارزش 6 امتیاز دارد.

غلبه بر اصفهان واجب‌تر از نان شب‌

مهدی هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دیدار روز جمعه 15 آذر ماه جاری تیمش‌ برابر کاشی نیلو اصفهان اظهار داشت: بازی این هفته مقاومت در برابر کاشی نیلو یک مسابقه عادی نیست، پیروزی در این دیدار برای یک از دو تیم ارزش شش امتیاز دارد.

وی افزود: این مسابقه از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و ما باید حداکثر استفاده را از امتیاز میزبانی این مسابقه ببریم، حریف ما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و از کادر فنی توانمندی برخوردار است، اما با توجه به شرایط جدول و حساسیت هفته پایانی مسابقات ‌محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم.

هادی‌زاده خاطر نشان کرد: از نظر من غلبه بر اصفهان برای ما در این دیدار از نان شب هم واجب‌تر است، زیرا ما نمی‌خواهیم در بین تیم‌های میانه جدولی باشیم‌ و هدف ما حضور در جمع تیم‌های صدر جدول است.

وی در مورد شناختش از وضعیت تیم حریف گفت: حریف از کادر فنی توانمندی بهره می‌برد و حتی برخی بازیکنان این تیم سابقه بازی در لیگ برتر فوتسال کشور را دارند، فیلم یکی از مسابقات آنها را دیده‌ام و از نحوه بازی آنها شناخت دارم، تیم اصفهان در بازی گروهی نظم و انضباط قابل توجهی دارد.

هادی‌زاده خاطر نشان کرد: با بازیکنان تیم صحبت کرده‌ام، آنها به خوبی از اهمیت این مسابقه اطلاع دارند ما باید با بستن بازی حریف از مقابل دروازه آنها مانع از ارائه بازی منظم از سوی اصفهانی‌ها شویم در این صورت است که می‌توانیم شرایط را به سمت و سوی دلخواه خود پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش به درک و شخصیت تیمی بالایی رسیده‌اند، گفت: بازیکنان تیم جوان هستند، اما در عین جوانی تفکر و دیدگاه خوبی دارند و در همه تفکرات مد‌نظر کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند، امیدوارم در این مسابقه با استفاده از هوش بازیکنان خود‌ بتوانیم حریف را شکست داده و سه امتیاز با ارزش را به دست آوریم.

هادی‌زاده با اشاره به وضعیت مناسب بدنی بازیکنان تیمش ابراز داشت: در شرایط نامناسب آب و هوای غبارآلود شهر اهواز بازیکنان ما تلاش بسیار زیادی از خود ارائه کردند و پا به پای تیم پر مهره برنای خوزستان دویدند‌.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول