اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهربابک:

مجتمع تجاری اداری شهربابک سال 94 افتتاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شهربابک با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای ادامه روند احداث مجتمع تجاری اداری شهربابک گفت:‌ مجتمع تجاری اداری شهربابک در سال 94 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع تجاری اداری شهربابک سال 94 افتتاح می‌شود

محمد محمودی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات ترافیکی در شهرستان ناشی از وجود نامناسب معابر کم‌عرض ‌و‌ ‌افزایش وسایل نقلیه در صدد هستیم، برخی از خیابان‌ها که در طرح تفصیلی پیش‌بینی شده است، احداث شوند تا مشکل ترافیکی شهرستان رفع شود.

وی افزود: امیدواریم با احداث دو خیابان ‌موازی در شمال و جنوب خیابان امام خمینی (ره) شهربابک و احداث‌ برخی معابر که در دستور کار شورای شهر و شهرداری است، سبب کاهش ترافیک در شهربابک باشد.

محمودی در مورد افزایش فضای سبز شهری شهربابک گفت: فضای سبز از جمله پارامترهای مهمی است که در ایجاد یک شهر شاد و مفرح نقش مهمی دارد و بر همین اساس شورای شهر و شهرداری‌ توجه ویژه‌ای به این امر دارد.

رئیس شورای شهر شهربابک با اشاره به توقف روند ساخت مجتمع تجاری اداری شهربابک ابراز داشت: در ‌شورای ‌سوم ساخت این مجتمع تصویب و توسط شهرداری مراحل مقدماتی ساخت آن انجام شد، اما بنا به دلایلی روند ساخت آن متوقف شد.

وی افزود: طی جلساتی که در این زمینه با مجری طرح برگزار شده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم‌ در آینده‌ای نزدیک ساخت آن ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم این مجتمع در سال 94 افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

محمودی عنوان کرد: وجود بافت قدیم در مرکز شهر شهربابک مشکلات عدیده‌ای ر‌ا برای شهروندان ایجاد کرده است‌ که صاحبان این املاک می‌توانند در صورت بازسازی املاک خود از تخفیفات ویژه شهرداری در زمینه صدور پروانه بهره‌مند شوند.

وی گفت: طرح‌های دیگری نیز برای بافت‌های قدیمی شهر در دست بررسی است که با حفظ هویت تاریخی به محل مناسبی ایجاد شوند‌ که بعد از انجام کارهای کارشناسی نتیجه آن به مردم اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/80023/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول