اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی منطقه آزاد انزلی خبر داد

احداث مجتمع اداری 14 هزار مترمربعی در منطقه آزاد انزلی

روابط عمومی منطقه آزاد انزلی از احداث مجتمع اداری 14 هزار مترمربعی در این منطقه خبر داد.

احداث مجتمع اداری 14 هزار مترمربعی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد انزلی، با دستور مساعد رضا مسرور مدیر عامل این سازمان بر بررسی‌های کارشناسانه صورت گرفته درباره لزوم اتمام ساخت مجتمع اداری، روند تکمیل ساختمان اداری از سر گرفته می‌شود.

این ساختمان پس از 2.5 سال توقف در روند اجرا، با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در محدوده فاز تجارت منطقه پس از طی فرآیندهای قانونی ایجاد می‌شود.

تسهیل و تسریع در روند ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و ارباب رجوع، کاهش هزینه‌های رفت و آمد و زمان بروکراسی اداری، تجمیع پرسنل حوزه‌های مختلف سازمان در یک مجموعه واحد و قرارگرفتن نیروی انسانی در شرایط کاری ـ اداری مناسب به منظور بالابردن میزان بهره‌وری از جمله مهم‌ترین دلایل احداث ساختمان اداری منطقه آزاد انزلی است.

این ساختمان در شش طبقه با حدود 14 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 18 هزار مترمربع  ایجاد می‌شود و تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال صرف ساخت آن شده است.

رعایت الگوی بهینه‌سازی مصرف انرژی، سیستم‌های الکتریکال و مکانیکال پیشرفته مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، آمفی تئاتر، بخش IT، سالن‌ها و کلاس‌های آموزشی به همراه فضای سبز 15 هزار مترمربعی و پارکینگ از امکانات و ویژگی‌های این ساختمان است.

انتهای پیام/2300/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول