اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم فوتبال جوانان کشور صورت می‌گیرد

رویارویی صبای قم با نفت امیدیه

تیم جوانان صبای قم در ششمین هفته از دور رفت رقابت‌های فوتبال دسته اول جوانان کشور در دیداری خارج از خانه برابر تیم نفت امیدیه صف‌آرایی می‌کند.

رویارویی صبای قم با نفت امیدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرحله گروهی فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور تاکنون نیمی از بازی‌های دور رفت خود را پشت سر گذاشته و در فاصله اندک تا پایان نیم فصل با انجام رقابت‌های هفته ششم پیگیری می‌شود.

روز سه‌شنبه دوازدهم آذر ماه رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته ششم از دور رفت خود می‌شود و در گروه دوم دیداری حساس در اهواز به انجام می‌رسد، مسابقه‌ای که یک طرف آن صبای قم تیم چهارم جدول و در طرف دیگر دیگر تیم نفت امیدیه رده سومی حضور دارند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان مهدی گائینی در تیم فوتبال جوانان صبای قم در تلاش برای کسب دومین پیروزی خارج از خانه دوشنبه یازدهم آذر ماه راهی امیدیه می‌شوند تا این مهم را در سومین میهمانی این فصل لیگ دسته اول جوانان کشور به دست بیاورند.

صبایی‌ها برای این بازی پرانگیزه و با روحیه هستند زیرا روز چهارشنبه ششم آذرماه در حضور تماشاگران خودی در سومین دیدار خانگی در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم پارس خلیج خودرو نماینده ورامین بودند و بعد از پیروزی خارج از خانه هفته چهارم برابر منتظران بندر امام، مقابل نماینده ورامین نیز شش گل زدند و پیروزی دیگری را این بار در خانه به دست آوردند.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و نفت امیدیه در دیداری حساس از هفته ششم دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان از ساعت 14:30 سه شنبه دوازدهم آذر ماه در زمین اختصاصی تیم نفت امیدیه برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

صبای قم و نفت امیدیه تا کنون پنج بازی انجام داده‌اند در حالی که سه بازی صبا در خانه و دو مسابقه نیز بیرون از خانه بوده است و شاگردان مهدی گائینی در مجموع موفق به کسب سه پیروزی و دو باخت شده‌اند تا یکی از بالانشین‌های جدول گروه دوم لقب بگیرند.

تیم جوانان صبای قم در 3 بازی خانگی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های نخست، سوم و پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول جوانان کشور بوده و در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شده، به ترتیب برابر تیم‌های پاس همدان، آب منطقه‌ای کرمانشاه و پارس خودرو ورامین به میدان رفت و با باخت سه بر یک برابر پاس همدان، پیروزی سه بر دو مقابل نماینده کرمانشاه و برتری 6 بر صفر در مصاف با پارس خودرو ورامین از این سه مسابقه خارج شد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در مقابل خورشید قروه کردستان و منتظران بندر امام نیز در خارج از خانه به میدان رفته‌اند که در دیدار نخست به تیم خورشید قروه کردستان با یک گل باخته و در دیدار بعدی مقابل تیم منتظران بندر امام 2 بر یک به برتری دست یافتند و در حال حاضر با موقعیتی مناسب در مکان چهارم جدول رده‌بندی 9 تیمی مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته‌اند.

صبای قم و نفت امیدیه تا پیش از مصاف رو در رو با یکدیگر در هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هر دو از پنج بازی 9 امتیاز کسب کرده‌اند و در تعقیب تیم پاس همدان هستند در حالی که همدانی‌ها شش بازی انجام داده‌اند و 18 امتیازی و صدرنشین‌اند.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول