اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 604 میلیارد تومان تسهیلات برای مسکن مهر خراسان‌جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 604 میلیارد و 346 میلیون تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل برای احداث مسکن مهر در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

پرداخت 604 میلیارد تومان تسهیلات برای مسکن مهر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود مالکی در حاشیه جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون 19 باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی احداث شده است.

وی ادامه داد: احداث 10 باب از این مدرسه‌ها از محل اعتبارات اختصاص وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل به مبلغ 14 میلیارد ریال بود که پنج باب به بهره‌برداری رسیده است.

احداث 14 باب مسجد در سایت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سایت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی 14 باب مسجد احداث شده است، افزود: همچنین در این محدوده‌ها شش سالن ورزشی ساخته شده است.

مالکی احداث یک باب مرکز بهداشتی و درمانی به مساحت 480 متر مربع در سایت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین در این سایت‌ها 32 باب واحد تجاری و خدماتی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: احداث یک باب کلانتری و پنج باب پارک شامل فضای سبز، فضای بازی کودکان و آب‌نما از جمله اقدامات دیگر صورت گرفته در سایت‌های مسکن مهر استان بوده است.

پرداخت بیش از 448 میلیارد تومان تسهیلات برای مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اذعان داشت: در ضمن تامین اراضی سایر کاربری‌ها در سایت‌های مسکن مهر انجام گرفته که دستگاه‌های متولی و بخش خصوصی می‌توانند اقدام به احداث در فضای مورد نظر کنند.

مالکی به تسهیلات پرداخت شده برای مسکن مهر اشاره کرد و افزود: تاکنون 604 میلیارد و 346 میلیون تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی متذکر شد: از این مبلغ 448 میلیارد و 411 میلیون تومان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 155 میلیارد و 936 میلیون تومان در شهرهای زیر 5 هزار نفر جمعیت پرداخت شده است.

کسب رتبه دوم راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ساخت مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان این‌که تاکنون برای 31 هزار و 275 واحد عقد قرار داد انجام شده، یادآور شد: 30 هزار و 882 واحد نیز پی‎سازی آن صورت گرفته و برای 27 هزار و 139 واحد سقف ایجاد شده است.

مالکی از سفت‌کاری 26 هزار و 490 واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: 23 هزار و 781 واحد نیز عملیات نازک کاری آن‌ها به اتمام رسیده است.

وی اذعان داشت: راه و شهرسازی خراسان جنوبی از رتبه 26 کشور برای ساخت مسکن مهر در سال 90 به رتبه دوم در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در سال 91 ارتقاء یافته است.

انتهای پیام/69022/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول