اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبر داد‌

برگزاری نمایشگاه‌های دائمی ویژه صنایع استان البرز

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از برگزاری نمایشگاه‌های دائمی ویژه صنایع فعال در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌های دائمی ویژه صنایع استان البرز

بختیار رازانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز یکی از استان‌های صنعتی کشور است و طی سال‌های اخیر در این حوزه رشد بسیار خوبی را شاهد بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چندین شهرک مهم و بزرگ صنعتی در استان البرز دایر و فعال است که این شهرک‌ها نقش مهمی در توسعه البرز داشته‌ است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با بیان اینکه توانمندی‌های صنعتی استان به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است، گفت: به طور قطع البرز می‌تواند به عنوان قطب اصلی صنعت کشور محسوب شده و این امر نیازمند استفاده صحیح از توانمندی‌های استان و برنامه‌ریزی برای معرفی تولیدات کارخانه‌ها است.

رازانی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای معرفی استعدادها و پتانسیل‌های صنعتی استان البرز اشاره کرد و گفت: برای توسعه البرز نیازمند این هستیم که این توانمندی‌ها به درستی معرفی و حمایت لازم از صنایع و تولیدکنندگان صورت گیرد.

وی تأکید کرد: محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان و صنعتگران استان از نظر کمی و کیفی در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته و کیفیت کالاهای تولید شده در البرز دارای استانداردهای بالایی است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز بیان داشت: یکی از حمایت‌هایی که می‌شود از تولیدکنندگان و صنایع داشته باشیم، معرفی صحیح محصولات تولید شده توسط آنها است و به همین منظور برنامه‌‌های ویژه‌‌ای در دست اجرا داریم.

رازانی اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها احداث و دایر کردن نمایشگاه‌های دائمی با هدف معرفی توانمندی‌های صنعتی استان و محصولات تولید شده در البرز است.

وی تأکید کرد: تحقق این طرح‌ نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی است و خوشبختانه رایزنی‌ها و مقدمات کار برای احداث چند نمایشگاه دائمی در حاشیه شهرک‌های صنعتی البرز انجام شده است.

وی ابراز داشت: در صورت نهایی شدن طرح فوق و دایر بودن نمایشگاه‌های دائمی صنعتی، مردم و متقاضیان کالاهای تولید شده به ویژه در خارج کشور می‌توانند با آگاهی کامل برای تامین نیاز خود اقدام کنند.

رازانی در پایان متذکر شد: امیدواریم با ارائه تسهیلات و اعتبارات مالی لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی هر چه زود‌تر نمایشگاه‌های دائمی صنایع البرز راه‌اندازی و دایر شود و این امر به طور قطع در حمایت از صنعتگران، توسعه صنایع استان و بالاخره دست‌یابی به توسعه پایدار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول