اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

منابع داخلی ادارات به کمک مشکلات مسکن مهر بیایند

استاندار خراسان جنوبی بر استفاده از منابع داخلی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات سر راه مسکن مهر تأکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های ذیربط باید تا جایی که امکان دارد از منابع داخلی سازمان برای حل این مشکل استفاده کنند.

منابع داخلی ادارات به کمک مشکلات مسکن مهر بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگذار امشب در سومین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار داشت: مسکن مهر یکی از نخستین مشکلات مطرح شده از طرف مردم به دولت جدید بود.

وی ادامه داد: مشکل عمده آنها هم این موضوع بود که با توجه به این‌که ساخت مسکن مهر از مصوبات دولت گذشته بود، وضعیت مسکن مهر در دولت جدید چیست و همه از این بابت نگران بودند.

نبود منابع مالی مشکل اصلی مسکن مهر

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در همان ابتدای طرح این موضوع تمام وزیران تعهد دادند که به تعهدات خود در دولت گذشته عمل می‌کنند و مردم از این نظر نگران نباشند.

خدمتگذار با بیان این‌که به همین دلیل مردم از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارند و از آن‌ها خدمات می‌خواهند، اضافه کرد: شما دستگاه‌ها نیز وظیفه دارید به آن‌ها خدمات ارائه دهید.

وی با اشاره به این‌که یکی از مشکلات عمده سر راه دستگاه‌ها نبود منابع مالی است، متذکر شد: به طور حتم اگر اعتباری در اختیار استان قرار داده شود این اعتبارات در اختیار پروژه‌ها به خصوص مسکن مهر قرار می‌گیرد تا نگرانی مردم کمتر شود.

افزایش نگرانی مردم با به تأخیر افتادن تحویل مسکن مهر

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم استفاده از منابع داخلی دستگاه‌ها برای رفع این مشکل تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های ذیربط باید تا جایی که امکان دارد از منابع داخلی سازمان برای حل این مشکل استفاده کنند.

خدمتگذار با بیان این‌که با به تأخیر افتادن تحویل مسکن مهر به متقاضیان هم هزینه‌های تمام شده این پروژه بالاتر می‌رود و هم نگرانی مردم زیادتر می‌شود از همه دستگاه‌های مربوطه خواست تا کار را به تعویق نیندازند و پروژه‌ها در موعد مقرر به مردم تحویل داده شود.

وی با اشاره به این‌که مشکلات سر راه مسکن مهر در تمام استان‌های کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد: اگر در کشور برای حل این مشکل به راهکاری رسیده‌اند ما نیز می‌توانیم از آن برای حل این مشکل در استان خود استفاده کنیم.

انتهای پیام/69022/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول