اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان خبر داد

پیشرفت 50 درصدی مصلای چندمنظوره کنگان

امام جمعه کنگان از پیشرفت 50 درصدی مصلای چندمنظوره کنگان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی مصلای چندمنظوره کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محمود محمودی ظهر امروز در نشست با رئیس ستاد نماز جمعه کشور اظهار داشت: جذب جوانان و نوجوانان به سمت نماز جمعه گامی ارزشمند در راستای تقویت معنویت در جامعه است.

وی افزود: جوانان این شهرستان استقبال بسیار خوبی از نماز جمعه دارند و روز به روز شاهد حضور بیشتر و موثرتر جوانان در مراسمات مذهبی هستیم.

امام جمعه کنگان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های نهاد نماز جمعه کنگان خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه کنگان در زمینه مسائل دینی و فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های معنوی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

محمودی از پیشرفت 50 درصدی مصلای بزرگ چندمنظوره کنگان خبر داد و افزود: احداث مصلای بزرگ و چند منظوره کنگان با 11 هزار مترمربع زیربنا و پیشرفت بالای 50 درصد از اقدامات مهم این ستاد است.

وی تاکید کرد: احداث حوزه علمیه فاطمه زهرا (س) در سه طبقه، احداث حوزه علمیه علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) با زیربنای چهار هزار مترمربع و خرید چند واحد استادسرا برای حوزه برادران از جمله اقدامات زیرساختی در سال‌های اخیر است.

این مسئول گفت: احداث دفتر و منزل امام جمعه در دو طبقه با زیربنای 460 مترمربع نیز از دیگر مهم‌ترین اقدامات در حوزه زیرساخت‌های معنوی است.

محمودی یادآور شد: از مسئولان شورای سیاست‌گذاری می‌خواهیم تا با پیگیری و تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه مصلای کنگان مانع وارد شدن خسارت به اموال بیت‌المال شوند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: تقویت ستادهای نماز جمعه و استفاده از راهکارهای نوین از برنامه‌های مهم این دفتر در استان است.

حجت‌الاسلام محسن حیدری افزود: به دنبال این هستیم تا همه ستادهای نماز جمعه‌های استان از مصلی برخوردار باشند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول