اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از سوی ستاد اقامه نماز

شهرداری اردبیل دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز معرفی شد

از سوی ستاد اقامه نماز استان اردبیل شهرداری اردبیل در اشاعه و ترویج فرهنگ والای نماز مقام برتر را به دست آورد.

شهرداری اردبیل دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در شهرداری اردبیل برگزار شد، دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های شهردار اردبیل در اشاعه و ترویج فرهنگ نماز و همچنین اقامه نماز قابل تقدیر است به طوری که شهرداری اردبیل در طول دوره سال 91 جزو دستگاه‌های ویژه و موفق استان بوده است.

عبدی در ادامه تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های این ستاد در سال 91 که بر مبنای نظام ارزیابی جامع کشور انجام گرفته مجموعه شهرداری اردبیل به عنوان دستگاه برتر در امر اقامه نماز و ترویج و اشاعه فرهنگ والای نماز انتخاب شد.

وی با اذعان به اینکه فعالیت‌های فرهنگی نماز به صورت نماز جماعت تجلی می‌یابد، خاطر نشان کرد: در صورت اعمال درست مجموعه فعالیت‌های فرهنگی، نماز نیز به درستی اقامه می‌شود.

این مسئول اقامه نماز حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در ظهر روز عاشورا را خاطر نشان کرد و افزود: نماز جماعت علنی و اول وقت آن حضرت در روز عاشورا می‌تواند محور و الگوی اقامه نماز در جامعه امروز ما باشد.

عبدی نماز جماعت شهرداری اردبیل را از پررونق‌ترین نمازهای جماعت در بین دستگاه‌های اجرایی استان خواند و اضافه کرد: به نمایندگی از طرف ستاد اقامه نماز تصمیم گرفتیم از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شهرداری اردبیل قدردانی کنیم.  

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: امروز نیازمند توسعه و ترویج فرهنگ نماز آن هم در اول وقت و برپایی باشکوه این مراسم با حضور همه کارکنان و کارگزاران نظام اسلامی هستیم تا این فریضه الهی به غفلت و فراموشی سپرده نشود.

در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی ستاد اقامه نماز استان به صدیف بدری مسئول اقامه نماز شهرداری و نادر جلیلی دبیر اقامه نماز شهرداری اردبیل، از تلاش‌های آنها در ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و اقامه نماز قدردانی به عمل آمد.

در این لوح آمده است: ستاد اقامه نماز استان در راستای منویات مقام معظم رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز و آیین‌نامه جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز مرکز با تشکیل هیئت ارزیابی و داوری، به ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های سال 1391 دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و نجات‌بخش نماز پرداخته و براساس نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان عملکرد سال 1391 شهرداری اردبیل از حیث توانایی‌های لازم و دستیابی به نتایج مطلوب در فعالیت‌های استانی و شهرستانی شایسته تقدیر ویژه ارزیابی شده است، لذا بدین وسیله از اعضای محترم شورای اقامه نماز در آن دستگاه به ویژه از جنابعالی تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم تلاش‌های به عمل آمده مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

انتهای پیام/62007/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول