اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس:

میرزا کوچک قهرمان ملی است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میرزا کوچک با استعمار خارجی و استبداد داخلی مبارزه کرد، گفت: میرزا کوچک جنگلی قهرمان ملی است.

میرزا کوچک قهرمان ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره میرزا کوچک خان این شهرستان اظهار کرد: یاد میرزا کوچک قهرمان و سردار ملی باید در سراسر ایران گرامی نگه داشته شود.

وی تدریس زندگی و نحوه مبارزه میرزا کوچک در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور را مورد تأکید قرار داد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه میرزا کوچک راه سرور شهیدان امام حسین (ع) را ادامه داد، گفت: میرزا کوچک یک سردار و قهرمان ملی و مجاهد در راه خدا بود که با استعمار خارجی و استبداد داخلی مبارزه کرد.

وی با اشاره به اینکه میرزا کوچک خان شهید امر به معروف و نهی از منکر در زمان طاغوت و اشغال بیگانگان بود، خاطرنشان کرد: میرزا کوچک شهید راه امر به معروف و نهی و منکر بود.

نعیمی زنده نگه داشتن یاد و خاطره قهرمان ملی ایران  «میرزا کوچک خان» را تلاشی برای زنده نگه داشتن روح دینداری و آزادگی، مبارزه برای عدالت، مقاومت در برابر بیگانه، پاسداشت ایثار و آزاد مردی و زندگی شرافتمندانه همراه با دینداری و شجاعت ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول