اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع و معارفه در سنندج رقم خورد

وداع محافظه‌کارانه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان

در حالی که مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پیش از این اعلام کرده بود در مراسم تودیع خود ناگفته‌های فراوانی را بیان خواهد کرد تنها به بیان پاره‌ای مسائل به صورت کلی و در لفافه بسنده کرد.

وداع محافظه‌کارانه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز مراسم تودیع مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و معارفه سرپرست جدید این اداره‌کل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رؤسای هیئت‌های ورزش استان، اعضای شورای شهر سنندج و جمعی از مسئولان اما بدون حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان به بیان آخرین صحبت‌های خود پرداخت.

مهران تیشه‌گران با بیان اینکه سابقه زیادی در فدراسیون‌ها داشته‌ایم اظهار داشت: قصد برنامه‌ریزی در ورزش استان با استفاده از تجربیات به دست آمده در طول این سال‌ها را داشتم.

وی با بیان اینکه آینده هیچگاه قابل پیش‌بینی نیست تصریح کرد: مشکلات مالی و اعتباری که در کشور به وجود آمد دست ما را برای انجام اقدامات بزرگ بسته بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه برنامه‌ریزی در 16 ماه و حتی 3 تا 4 سال نیز عملی نیست تصریح کرد: به دلیل نبود زمان و اعتبار کافی تصمیمی به ارائه گزارش عملکرد ندارم.

تیشه‌گران با بیان اینکه حمایت شرط لازم برای فعالیت یک مدیر است تصریح کرد: این حمایت باید از سوی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و مدیران استان در همه حوز‌ه‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه از هیچ منبعی به ورزش استان حمایت نشد اظهار داشت: تنها مردم، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی مشوق و یار و یاور اداره‌کل بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: برخی مشکلات که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم وجود داشت که امیدوارم در آینده هر کس در هر مسئولیتی قرار دارد وظیفه خود را بداند.

تیشه‌گران تصریح کرد: چه استاندار و معاونان و چه نمایندگان مجلس باید این قضیه که مطابق مسئولیت‌ها باید عمل کرد را درک کنند.

وی با تأکید بر اهمیت ثبات مدیریت گفت: از سال 58 تاکنون 19 مدیرکل در استان جابجا شده‌اند که در مدت 12 سال اخیر نیز جابجایی 10 مدیرکل بسیار نگران‌کننده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه با این شرایط نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد گفت: زمانی که بر سر راه یک مدیر سنگ‌اندازی شود نمی‌تواند پاسخگو باشد.

تیشه‌گران خواستار حمایت بیشتر ورزش از سوی استاندار جدید و نماینده‌های مجلس شد و افزود: من نیز به عنوان کارمند وزارت ورزش فعالیت خود را در جایی دیگر دنبال می‌کنم.

وی قضاوت در خصوص عملکرد خود را به مردم واگذار کرد و افزود: قضاوت در هر حوزه‌ای از جمله نمایندگان، مسئولان استان و خود من بر عهده شهروندان است و به یقین قضاوت آنها صحیح خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد مسئول بعدی با اتخاذ تدابیر لازم زمینه‌ساز پیشرفت ورزش کردستان باشد.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول