اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی شهربابک خبر داد

رفع تصرف از 2 هکتار اراضی ملی در شهربابک

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهربابک گفت: به دستور دادستان شهربابک 2 هکتار از اراضی ملی که توسط اشخاص به تصرف درآمده بود، رفع تصرف شد.

رفع تصرف از 2 هکتار اراضی ملی در شهربابک

سعید رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: با دستور قاطع دادستان شهرستان حدود دو هکتار از اراضی ملی که توسط اشخاص به وسیله بلوک، سنگ و سیمان حصارکشی و در آنها ساخت و سازهایی انجام شده بود با همکاری پلیس آگاهی و ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهربابک افزود: این آزادسازی و بازگرداندن اراضی ملی به دولت در مناطق استبرق، نصرت‌آباد و خورسند صورت گرفته است.

وی با قدردانی ویژه از اقدام به‌ موقع و جدی دادستان شهربابک عنوان کرد: مسئولان منابع طبیعی و ماموران یگان حفاظت با فعالیت مستمر موجب کاهش تصرفات غیر قانونی منابع ملی می‌شوند.

رئیسی بیان داشت: اقدامات جدی در این زمینه موجب شده است، متخلفان و متصرفان اراضی دولتی هیچ حاشیه امنی برای خود نداشته باشند.

انتهای پیام/80023/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول