اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد

تدوین برنامه 5 ساله برای ورزش گیلان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از تدوین برنامه‌ای پنج‌ساله در ورزش این استان خبر داد و گفت: امیدواریم هیئت‌های ورزشی در این زمینه با ما همراه شوند.

تدوین برنامه 5 ساله برای ورزش گیلان

افشین ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره هیئت‌های ورزشی گیلان اظهار کرد: مدیریت هیئت‌ها با توجه به شرایط و مشکلات موجود به نوعی مدیریت بحران است.

وی افزود: گستردگی فعالیت‌ها، کمبود منابع و مشکلات مالی شرایط کار کردن در هیئت‌ها را واقعاً دشوار کرده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از تدوین برنامه‌ای 5 ساله برای ورزش این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ورزش گیلان که مهد پهلوانان المپیکی، مردمانی بانشاط و جوانانی مستعد و نخبه است با برنامه‌ریزی اصولی و مدون روشن می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هیئت‌های ورزشی در این زمینه با ما همراه و همگام شوند.

ملایی مهم‌ترین بحث در عرصه ورزش را اخلاق‌مداری ذکر کرد و یادآور شد: اعتقاد داریم که به موضوع اخلاق‌مداری به جای اینکه از بعد کلامی پرداخته شود در حیطه عملی نیز آن را اجرایی کنیم.

وی مدیریت علمی را دومین عامل موثر برشمرد و یادآور شد: مدیران ورزشی زمانی در بخش‌های مختلف موفق می‌شوند که به مباحث علمی توجه کنند.

این مسئول اضافه کرد: اکنون با مشکل مالی در ورزش مواجه هستیم و کمبود منابع مالی داریم اما هنوز مدیران ما آموزش‌های علمی در ارتباط با چگونگی شناسایی منابع را ندیده‌اند.

وی با اشاره به تقویت روحیه همدلی برای انجام کارهای بزرگ خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل مثمرثمر کارکرد تیمی است و برای کارهای بزرگ باید از تیم قوی برخوردار باشیم.

به گفته ملایی، اگر روحیه همدلی در تیم وجود نداشته باشد کارها به سختی پیش می‌رود.

انتهای پیام/84001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول