اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و تعاون کهگیلویه:

سهمیه تعهدات اشتغالی چرام در سال جاری 783 شغل است

رئیس اداره کار و تعاون کهگیلویه گفت: تعهدات اشتغالی دستگاه‌های چرام در سال 92 به این سبک است که از مجموع 11 هزار و 172 شغل تعریف شده، 783 مورد مربوط به شهرستان چرام است.

سهمیه تعهدات اشتغالی چرام در سال جاری 783 شغل است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، یوسف پهناور صبح امروز در نشست شورای اشتغال و کارآفرینی شهرستان چرام با بیان اینکه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، قابلیت ها و استعدادهای بالقوه شهرستان چرام بسیار زیاد است، بر به کارگیری همت و کار مضاعف همه مسئولان شهرستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان کهگیلویه با اشاره به این مطلب که یک وجه نامگذاری سال جاری همانند سال‌های گذشته به اقتصاد تاکید دارد، اظهار کرد: مهم‌ترین محورهای خلق حماسه اقتصادی توجه به تولید ملی و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید از جانب دولت، بخش خصوصی و تعاونی‌ها است که البته مساعدت بانک‌ها و دستگاه‌های معین در امر سرمایه‌گذاری نیز حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به دستور کار جلسه، ابلاغ تعهدات دستگاه‌های متعهد در اداره کل در سال جاری از جانب دبیرخانه، گزارش عملکرد دستگاه‌ها در سامانه ملی رصد از جانب مدیران مربوطه، ابلاغ اعتبارات حوزه مشاغل خانگی به تفکیک دستگاهی بانک و ارائه گزارش عملکرد حوزه مشاغل خانگی در سال 92-91 از جانب مدیران بانک‌ها را از جمله بندهای دستورالعمل جلسه دانست.

این مسئول با تاکید اینکه مدیران بانکی در ایجاد شغل نقش اصلی را دارند، عنوان کرد: تعهدات اشتغالی دستگاه‌های چرام در سال 92 به این سبک است که از مجموع 11 هزار و 172 شغل تعریف شده، 783 مورد مربوط به شهرستان چرام است.

پهناور اضافه کرد: این تعداد برابر هفت درصد مجموعه تعهدات شهرستان چرام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی خاطرنشان کرد: از کل سهمیه تعیین شده، 324 شغل مربوط به کمیته امداد امام خمینی، 157 شغل معادل 20 درصد مربوط به جهاد کشاورزی، 71 شغل معادل 9 درصد مربوط به صندوق مهر امام رضا (ع) و 50 شغل معادل شش درصد مربوط به اداره صنعت، معدن و تجارت چرام است.

رئیس اداره کار و تعاون کهگیلویه ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری برای سرمایه‌گذاری و اشتغال را مطلوب دانست و ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها می‌تواند عامل مهمی در ایجاد اشتغال پایدار باشد.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول