اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

پرداخت وام خود اشتغالی به 547 نفر از مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت وام خود اشتغالی به 547 نفر از مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.

پرداخت وام خود اشتغالی به 547 نفر از مددجویان دشتستان

سیداکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان اقدامات متنوعی انجام داده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت وام خود اشتغالی به 547 نفر از مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 574 مددجو برای دریافت وام به کمیته امداد مراجعه کردند که بعد از تکمیل پرورنده و تایید مرکز مشاوره به بانک برای دریافت وام معرفی می‌شود.

عدنانی ابراز داشت: کمیته امداد در اهداف و سیاست‌های جدید خود با برنامه‌های مختلف می‌کوشد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خانواده‌ها آنها را تشویق به اشتغال و در نتیجه خود کفایی کند.

وی افزود: در این راستا کلاس‌های حرفه‌آموزی، مشاوره و معرفی طرح‌های اشتغال به مرکز مشاوره شغلی از جمله فعالیت‌ها در زمینه تشویق مددجویان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان عنوان کرد: در مجموع در شش ماه نخست سال جاری 2 هزار و 871 مددجو برای دریافت خدمات مختلف از جمله تعمیر مسکن، جهیزیه، هدیه ازدواج، فرهنگی، تحصیلی، وام خود اشتغالی، درمان و... به این نهاد مراجعه کرده که بیشترین مراجعین برای دریافت وام خود اشتغالی بوده است.

عدنانی یادآور شد: ایجاد اشتغال پایدار در نهایت موجبات خودکفایی مددجویان می‌شود که این مسئله اهمیت زیادی در کمیته امداد دارد.

انتهای پیام/2452/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول