اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجستان اجرا شد

اجرای طرح حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه بجستان گفت: طرح مهم حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد توسط بسیجیان بجستان اجرا شد.

اجرای طرح حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجستان، محمد رمضانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول تابستان سال جاری 22 نفر از دانشجویان در چند روستای این شهرستان به ترمیم مساجد و سنگ‌فرش نمودن معابر این روستاها پرداختند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی و کسب و کار و ارائه مشاوره‌های لازم به جوانان و مردم روستا و برگزاری کلاس‌های نقاشی و خطاطی از اقدامات این دانشجویان بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه دانش‌آموزی نیز 200 نفر در ماه‌های مرداد و شهریور در روستاهای مختلف و بخش یونسی به ارائه فعالیت‌های مختلف سازندگی و فرهنگی پرداخته‌اند که در مجموع حدود 10 میلیون تومان در این اردوها هزینه شده است.

رمضانی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی جامعه پزشکی نیز گفت: در این طرح که در روستاهای سریده و مزار انجام و با استقبال بی‌نظیر مردم و پزشکان مواجه شد، پزشکان به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

رمضانی با اشاره به برگزاری اردوهای محلات گفت: در این راستا ساخت و ساز و ترمیم خانه‌های کمیته امداد تا سقف 5 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت و در سایر فعالیت‌های امداد مانند جمع‌آوری زکات و فطریه نیز نیروهای اردوی جهادی به کمک امدادگران پرداختند.

وی در ادامه از اتمام ساخت پنج پایگاه بسیج طی سالهای 91 و 92 در بجستان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که به بسیج سازندگی واگذار شده تهیه نقشه و احداث پنج پایگاه در سطح شهرستان بود.

رمضانی افزود: دو پایگاه حضرت معصومه(س) و شهید رجب غلامی در شهر بجستان و سه پایگاه دیگر در روستاهای فخرآباد، ابوالخازن و بخش یونسی به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بجستان با اشاره به اجرای طرح مهم حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد نیز گفت: با توجه به اینکه بسیجیان از تمامی اقشار مردم هستند و با عنایت به حضور فعال در تمامی عرصه‌های اجتماع، قطعاً می‌توانند در خصوص شناسایی خیران و توجیه آنها برای پذیرش سرپرستی ایتام موثر باشند.

وی افزود: در همین راستا فعالیت‌های دیگری نظیر کمک به طرح شفا برای بیماران صعب‌العلاج و تهیه جهیزیه مورد توجه بسیج سازندگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول