اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی کمیته امداد گچساران به مددجویان دانشجو

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از اختصاص یک میلیارد ریال کمک نقدی به صورت بلاعوض به دانشجویان مددجوی زیرپوشش این نهاد خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی کمیته امداد گچساران به مددجویان دانشجو

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از محل اعتبارات دولتی و از سرفصل بخش فرهنگی امور دانشجویی، افزون بر یک میلیارد ریال کمک نقدی به دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد در این شهرستان اختصاص یافت.

وی ابراز داشت: در حال حاضر حدود 400 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد گچساران بوده که این نهاد خدمات حمایتی خود را برای این دانشجویان ارائه می‌دهد.

پرداخت 772 میلیون ریال به صورت بلاعوض به 313 دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران افزود: از مجموع یک میلیارد ریال اختصاص یافته به دانشجویان زیرپوشش این نهاد، 772 میلیون ریال آن در مرحله اول به 313 دانشجوی زیرپوشش پرداخت شده است.

فروزنده یادآور شد: این میزان اعتبار به 123 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، 147 دانشجوی پیام نور و 43 دانشجوی علمی و کاربردی پرداخت شد.

وی با بیان این‌که این کمک‌ها به صورت بلاعوض است، تصریح کرد: به دانشجویان رشته‌های فنی دانشگاه آزاد اسلامی چهار میلیون ریال، دانشجویان رشته‌های غیرفنی این دانشگاه سه میلیون ریال، دانشجویان رشته‌های فنی دانشگاه پیام نور دو میلیون ریال و رشته‌های غیر فنی این دانشگاه یک میلیون و 500 هزار ریال پرداخت می‌شود.

فروزنده یادآور شد: در سال گذشته 426 نفر دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران بودند که اعتباری افزون بر یک میلیارد و 608 میلیون ریال به این دانشجویان به صورت بلاعوض پرداخت شد.

وی پرداخت مستمری به مددجویان، پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش، ارائه آموزش در زمینه‌های مختلف و اجرای طرح‌های خوداشتغالی، اعطای جهیزیه، توزیع سبد کالا و پرداخت اجاره مسکن مددجویان زیرپوشش این کمیته را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول