اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد

هزینه‌کرد 550 میلیون ریالی کمیته امداد برای درمان بیماران خاص آذربایجان غربی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از هزینه‌کرد 550 میلیون ریالی کمیته امداد برای روند درمانی بیماران خاص استان خبر داد.

هزینه‌کرد 550 میلیون ریالی کمیته امداد برای درمان بیماران خاص آذربایجان غربی

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در راستای رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند در تلاش است تا با زیر حمایت قرار دادن بیماران دارای بیماری‌های خاص، در تأمین مخارج دارویی و درمانی آنها اقدامات لازم را مبذول کند.

وی در همین راستا از زیر پوشش بودن 236 نفر از بیماران دارای بیماری خاص در کمیته امداد استان خبر داد و افزود: این بیماران دارای بیماری‌هایی نظیر هموفیلی، تالاسمی، ام.اس، پیوند کلیه و دیالیز هستند.

جعفری تصریح کرد: از آنجا که روند درمانی بیماران خاص طولانی‌تر و چه بسا پر هزینه‌تر از سایر بیماری‌های معمول است، لذا توجه به دستگیری از این افراد نیز در اولویت‌های کمیته امداد قرار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از پرداخت 550 میلیون ریال به عنوان مساعدت مالی به این افراد اشاره کرد و افزود: این مبالغ در قالب بن کارت‌های خرید دارو و لوازم پزشکی ضروری و مورد نیاز این افراد به آنان اهدا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مساعدت‌های کمیته امداد جدا از مستمری‌های ماهانه و سایر کمک‌های موردی اهدا شده به خانواده‌های نیازمند زیر پوشش است و انتظار می‌رود مبالغ اهدا شده صرفا برای تکمیل روند درمانی و تهیه داروهای مورد نیاز هزینه شود.

انتهای پیام/61006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول