اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد:

اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر گناباد تعیین شدند

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: شورای اسلامی این شهر اعضای کمیسیون‌های زیرمجموعه خود را انتخاب و معرفی کردند.

اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر گناباد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ابوالقاسم شفیعی ظهر امروز در جلسه شورای شهر گناباد اظهار کرد: مقدمات از سرگیری برنامه‌ریزی‌ها برای طرح گردشگری قنات قصبه با مصوبه بند یک صورتجلسه مورخ 26 آبان‌ماه 92 شورا آغاز شده است.

وی افزود: در سومین ماه از آغاز دوره چهارم شورای شهر گناباد، اعضای شورا، شهرداری را موظف کردند گزارش اقدامات اجرایی را که تاکنون در مورد طرح گردشگری قنات قصبه و بلوار وحدت به انجام رسیده به شورا ارسال کند.

شفیعی گفت: شورای اسلامی شهر گناباد اعضای کمیسیون‌های زیر مجموعه خود را نیز انتخاب و معرفی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تشکیل کمیسیون‌ها، کمیسیون فرهنگی اجتماعی با مسئولیت هادی محمدپور، محمد صابری و ابوالقاسم شفیعی، کمیسیون عمران و خدمات شهری با مسئولیت علیرضا طیبی و سید حسین پورهاشمی و کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی با مسئولیت ابوالقاسم شفیعی، هادی رفیع، ابوالقاسم کرامتی، محمد صابری و هادی محمدپور انتخاب شدند.

شفیعی همچنین از نخستین بازدید اعضای شورای چهارم از مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: نمایندگان مردم گناباد نخستین بازدید خود را از مناطق پیرعلی، قنات قصبه، شهرک توحید و فاز 3 فرهنگیان آغاز کردند.

وی افزود: این سلسله بازدیدها برای آشنایی هر چه بهتر و اشراف هر چه کامل‌تر به مشکلات سطح شهر انجام می‌شود و همه ساکنان می‌توانند مسائل و موضوعات شخصی و عمومی خود را بیان کنند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول