اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پیشین لامرد:

لامرد پشتیبان پارس جنوبی می‌شود

شهردار پیشین لامرد گفت: لامرد در آینده نه چندان دور پشتیبان کامل پایتخت انرژی کشور پارس جنوبی می‌شود.

لامرد پشتیبان پارس جنوبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، احمد خشنو عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید لامرد اظهار داشت: آنچه در حد توان داشتیم با همدلی و مشارکت مسئولان و شهروندان در مدت شش ساله گذشته در شهر لامرد انجام دادیم.

وی افزود: شهرداری لامرد با بودجه 50 هزار تومانی شروع به کار کرد و امروز با بودجه 4 میلیارد تومانی اداره می‌شود.

شهردار پیشین لامرد با بیان اینکه شهر یک موجود زنده و پویا است و مانند یک لیوان می‌ماند که هیچ‌گاه پر نخواهد شد گفت: شهر لامرد در آینده نه چندان دور پشتیبان کامل پایتخت انرژی کشور پارس جنوبی می‌شود و در حال حاضر بسیاری از این پشتیبانی‌ها در حال انجام است.

خشنو ادامه داد: از نخستین شهرداری‌های کشور در دوره سوم شورای اسلامی بودیم که گام‌های سرمایه‌گذاری شهری را برداشتیم و سرمایه‌گذاران بسیاری در شهر لامرد حضور پیدا کردند و هم‌اکنون نیز به سرمایه‌گذاری مشغول هستند.

وی در ادامه ارائه گزارش عملکرد شش ساله خود در شهرداری لامرد ابراز داشت: در شش سال گذشته تلاش شد 60 درصد از بودجه مصوب در امور عمرانی و 40 درصد در امور جاری هزینه شود.

خشنو در مورد ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری لامرد نیز گفت: در این زمینه نیز فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی جایگاه گاز «سی ان جی» و کارخانه قطعات بتنی و احداث پایانه مسافربری شهرداری لامرد اشاره کرد.

شهردار پیشین لامرد خاطرنشان کرد: در شش ساله گذشته پرونده کوچه‌های خاکی، میادین و بلوارهای خاموش شهر لامرد بسته شد.

خشنو در پایان سخنان خود اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع جز وظایف و برنامه‌هایی بود که به شدت در مدت شش سال گذشته دنبال کردیم.

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر لامرد نیز ابزار داشت: شهردار جدید شهر لامرد چهره‌ای گمنام برای مردم شهر لامرد نیست.

محمد رحیمی تصریح کرد: تمام نیازهای مردم باید در کنار یکدیگر و متوازن انجام شود.

وی خطاب به شهردار جدید لامرد تصریح کرد: شهری آباد و برخودار از آرامش از تاکیدات ویژه شورای اسلامی در دوره چهارم است و نباید هیچ ظرفیتی دست نخورده باقی بماند.

رحیمی در همین زمینه اضافه کرد: شهروندان لامرد با نگاهی تیزبین ما را رصد می‌کنند و باید این امانت را چهار سال دیگر به دیگران بسپاریم.

در ادامه سازماندهی امور مهندسی، رشد متوازن شهر با نگاه عدالت‌محور، ایجاد درآمدهای پایدار،حرکت به سمت شهرداری الکترونیک، ارائه گزارش عملکرد و شفاف‌سازی امور و تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از مهم‌ترین درخواست‌های رئیس شورای اسلامی شهر لامرد از شهردار جدید این شهر بود.

انتهای پیام/2448/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول