اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان:

شهرداری امروز بسیار بد بازی کرد‌/ هواداران همیشه همراه تیم هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امروز بسیار بد بازی کردیم و از هوداران که همیشه همراه تیم هستند تشکر می‌کنم.

شهرداری امروز بسیار بد بازی کرد‌/ هواداران همیشه همراه تیم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر عصر امروز پس از شکست مقابل تیم افرا خلیج فارس در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: از بازی امروز اصلا راضی نیستم و خیلی بد بازی کردیم و متاسفانه بچه‎ها به راحتی موقعیت‎ها را از دست می‎دادند و تیم حریف هم از موقعیت‎های خودش به نحو احسن استفاده می‎کرد و منجر به شکست ما شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که زمان لازم برای تمرین داریم، ما امروز بازی کردیم و فردا صبح باید حرکت کنیم به سمت تهران و روز پنج‎شنبه دوباره بازی داریم و در این فرصت محدود متاسفانه نمی‎توانیم بازیکنان را تمرین دهیم و تمرین به طور طبیعی کیفیت مناسب را نخواهد داشت.

کبیر ‌گفت: چون تیم ما تیم آماده‎ای نبود و بچه‎ها دیر به ما ملحق شدند کیفیت تیم به شرایط مطلوب نرسیده و با این فاصله‎های کم بازی‎ها هم شرایط ترمیم تیم را نداریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی بعدی که روز پنج‎شنبه با تیم نیروی زمینی در تهران است، گفت: اگر بازی بعدی هم همین کیفیت را داشته باشیم حرفی برای گفتن نداریم و باید از نظر روحی تیم را آماده کنیم و تلاش کنیم تا بازی بعدی پیروز باشیم.

کبیر در خصوص اضافه شدن بازیکن صربستانی به تیم تصریح کرد: کارهای قانونی و تشریفات اداری آن در حال انجام است و ساعت شش صبح چهارشنبه به ایران خواهد رسید و بلافاصله برای تست پزشکی این بازیکن اقدام می‎کنیم و امیدواریم به بازی پنج‎شنبه برسد.

وی متذکر شد: در غیر این صورت امیدواریم و تلاش می‎کنیم به بازی دوشنبه که در گرگان برگزار می‎شود بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص تشویق بسیار خوب تماشاگران و هواداران تیم در طول بازی به‎ خصوص در کوارتر آخر که با حضور لیدرهای تیم شکل گرفت خاطرنشان کرد: هواداران همیشه زحمت خودشان را می‎کشند و در هر شرایطی به ما کمک کردند ولی بازیکن در زمین باید جواب هواداران را بدهند.

وی افزود: ما هم در بازی هر بازیکنی را تعویض می‎کنیم متاسفانه شاهد هستیم که هیچ تفاوتی نمی‎کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، لازم به ذکر است در این بازی بنا به گفته لیدرهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان، به دلیل درگیری لفظی و نسبتا فیزیکی که در بازی گذشته یکی از لیدرهای تیم در آن دخالت داشته است نیروی انتظامی از حضور وی در ورزشگاه جلوگیری کرده که باقی لیدرها نیز به این دلیل از ورود به ورزشگاه خودداری کردند.

در طول بازی و در کوارتر آخر با توجه به اینکه تیم شهرداری گرگان با اختلاف از میهمان خود عقب بوده است لیدرها با آرامش وارد ورزشگاه شده و با تمام وجود تیم خود را تشویق کردند.

انتهای پیام/83004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول