اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

اهدای جهیزیه به ‌72 نوعروس تحت حمایت کهگیلویه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از اهدای جهیزیه به 72 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اهدای جهیزیه به ‌72 نوعروس تحت حمایت کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اهدای جهیزیه به 72 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه تأمین جهیزیه نوعروسان را یکی از برنامه‌های اصولی کمیته امداد دانست که به خاطر کمک به خانواده‌های مددجویان به دلیل رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان انجام می‌گیرد.

وی افزود: 72 نفر از نوعروسان تحت حمایت که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده بودند کمک هزینه تأمین جهیزیه 10 میلیون ریالی به صورت بلاعوض به حساب آنان واریز شد.

رحیمی‌نیا اعتبار تعلق گرفته به این نوعروسان را 720 میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده و سلامت زوجین شرکت در کلاس‌های مشاوره و آموزش، انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است و این مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به انجام مشاوره‌های ازدواج به این نوعروسان خوشبختانه کمترین مورد طلاق در بین زوج‌های تحت حمایت این نهاد وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که اهداء جهیزیه فقط به نوعروسانی که شرایط دریافت جهیزیه را پس از انجام مراحل فوق داشته باشند تعلق خواهد گرفت افزود: این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/82002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول